Apple Talk #2

Status
Not open for further replies.
Ik ben toch wel altijd Firefox gebruiker, maar Safari 4 is toch wel erg snel zeg.. ding laad echt snel :)

Die vind ik dan weer minder.. Gebruik ik nooit...

Wat ik ook altijd jammer vind in Safari, dat het maximize knopje van het scherm (groene bolletje) Niet werkt zoals het hoort.. Dan hoort het scherm gewoon full screen te gaan en niet 1 of andere rare maat.. Fucking irritant is dat :P

Dat is juist een pluspunt. Tegenwoordig werken mensen op schermen met een behoorlijke resolutie. Sites worden over het algemeen ontworpen op een compatible resolutie en dat is vaak niet het aller grootste. Het groene knopje resized de site zodat het venster precies te ruimte aan neemt dat het nodig heeft. Het is misschien even wennen maar werkt heerlijk als je een vervent multitasker bent.

Wat ik een enorm groot pluspunt vind is dat ik kan scrollen in een niet actief venster. Terwijl een ander venster actief staat kan ik scrollen in een ander venster zonder dit actief te maken. Het werkt zoals het hoort.

Ik ben ook vervent multitasker :+ (vooral 90% met toetsenbord) maar vind dat op 1 of andere manier vervelend.. wss omdat je dan af en toe weer moet klikken om de website normaal te kunnen zien wanneer deze breder is dan die je ervoor hebt bekeken.. Daar ben je vanaf als je gewoon altijd fullscreen kijkt.. Is ook wel raar, sinds ik met mac ben gaan werken ben ik meer toetsenbord gebruiker geworden ipv muis, terwijl mac gebruikers toch veel muis gebruikers zijn..

Maarja dat duurt zo lang, toetsencombi's zijn makkelijker (vooral in PS etc..)

Maar het idee er achter begrijp ik nu iig wel :+ Miss dat ik eraan kan wennen..

Net even 3 demo's voor me iPhone 3G gedownload.

Toch echt bizar dat zoiets al kan op een telefoon, echt de moeite waard om even de Lite versie te downloaden :W

- 2XL SX Lite (Motorcross spel)
- X2 Football Lite
- Terminator Lite

en nog meer de moeite om de firmware te breken en ze volledig erop knallen :D.

ben het er indd mee eens dat de iphone echt een briljant platform is.. ik wacht op de eerst mario kart voor de iphone 8)

er zijn nu ook macbook pro's 13" :P vind k beetje raar
batterij tijd wel erg gunstig!

heb nu een 17" pro, oude model nog, als iemand interesse daar in heeft, hoor ik het wel

gister een macbook pro 13" gekocht.

Moet er nog wel aan wennen OSX, maar wel nice allemaal.

Ik heb een trial van iwork gedownload, alleen daar zitten maar 3 onderdelen bij, ipages, en nog 2. beetje raar

iPages, iNumbers en keynote denks.. enige wat je nodig hebt?

Morgen firmware 3.0.. en mijn abbo gaat morgen in, dus komt goed uit :P Kan ik eindelijk mijn iPhone gaan gebruiken..
Komt goed uit, oude telefoon kan niet meer sms'en sinds 2 dagen..

Status
Not open for further replies.
Back