Apple Talk #2

Status
Not open for further replies.
Dat zie je niet, dat merk je. Ding loopt gewoon NOOIT vast. En dat terwijl ik hem sporadisch afsluit, altijd in slaapstand. Standby tijd inmiddels een dag of 12 en hij wordt juist sneller ipv trager zoals bij Windows machines :)

Van de week even een bestandje geopend van 2,65gb op een normale huis tuin en keuken mac, no problemo. Duurde wel 15minuten maar geen probleem verder.
Qua werk heb ik het liefst een mac, qua zomaar internetten en een spelletje liever windows.

Nu asap aan het werk en voor thuis een mac pro aanschaffen :)

Goed ik wil voor in de auto een ipod hebben.

Nu heb ik op mijn computer 10gig aan hardcore albums staan die ik daar op wil zetten, kan dit gewoon of kan het alleen via itunes?

Goed ik wil voor in de auto een ipod hebben.

Nu heb ik op mijn computer 10gig aan hardcore albums staan die ik daar op wil zetten, kan dit gewoon of kan het alleen via itunes?

Hardcore kan je sowieso niet op een iPod zetten, dat speelt ie niet af :+

Zonder geintjes. Als je even Google had geopend en 'iTunes alternative' had ingetypt kwam je hier uit;
http://www.simplehelp.net/2007/07/08/10-alternatives-to-itunes-for-managing-your-ipod/

Daar staan er al 6 voor Windows.

Ook alles live gevolgd! Kleine teleurstelling over de iPhone, geen nieuw uitererlijk, wat betekend dat ik mooi mijn 2G nog hou. Daarnaast kijk ik wel bijzonder uit naar Mac OSX Snow Leopard voor mijn MacBook (die nu door het leven gaat als MacBook Pro met een aantal verbeteringen). Voor 29 dollar is dat goed te doen.

Ah 29 dollar is goed te doen, ik had gehoord dat het iets van 80 euro moest gaan kosten..

Dan is het mijn macbook pro niet meer waard namelijk :P Ding is twee keer volgelopen met water en van een meter hoog op plavuizen vloer gevallen...

Toch doet hij het nog :X :D Maar om er dan nog 80 euro in te steken.. 29 dollar is hij nog wel waard..

iPhone updat kijk ik ook wel naar uit :)

Ben nu bezig met Safari 4 om te downloaden :)
Maar ik heb nu gewoon Leopard op me imac, zou de Snow versie de 29euro waard zijn ? Heb niet echt veranderingen gezien waarvan ik denk: Wow!

Maar ben echt benieuwd of de camera echt zo goed is zoals ze beloven :W

Nog 1 jaartje met de 3G doen en dan gewoon in 2010 nieuwe iphone 4G halen :D :+

--

btw. wat gebruiken jullie eigenlijk als msn op de Mac ? Gewoon deze toch ? (Adium) http://adium.im/

Ja gebruik adium..

Die snow moet volgens mij een stuk soepeler en sneller zijn.. dat lijkt me wel chill als dat zo is.. Niet dat hij nu niet snel is.. maar sneller is nooit erg :+

Ja nieuw speelgoed :)

Wel jammer dat ik nu sinds 5 maanden een gloedje nieuwe macbook 13" heb. en dat er over een paar maanden een 13" macbook pro komt :X

Vind het wel cool dat je met een macbook pro echt langer doet dan met een normale laptop :P Ik had hier voor gewoon een windows pc en heb er een jaar mee gedaan, maar toen was hij toch echt ook wel verouderd enzo..

Nu heb ik deze macbook pro ruim 1,5 jaar en ding doet het nog steeds prima + dat ik nog niet perse een nieuwe wil ofzo.. Komt misschien ook wel omdat ik de nieuwe macbook pro minder mooi vind..

Ja nieuw speelgoed :)

Wel jammer dat ik nu sinds 5 maanden een gloedje nieuwe macbook 13" heb. en dat er over een paar maanden een 13" macbook pro komt :X

Achja.. Zo kocht ik 5maanden geleden een gloedje nieuwe 15" MBP 2,53GHz (toen top model) en 2 maanden later had die ruimte gemaakt voor een 2.66GHz en kwam er een 2.8GHz en 3.06GHz ;(

Ding was toen 2199euri en die is nu te koop voor 1599. Zitten wel wat verschillen in gelukkig maar doet toch zeer :p (250Gb hdd ipv 320Gb en alleen de 9400M ipv 9400M+9600GT 512MB)

Nou ja iedereen zegt idd wel dat een macbook zo duur is maar een windows laptop is na een dik jaar intensief gebruik gewoon op/retetraag. en voldoet dan al niet meer aan de eisen van de gebruiker, met een mac kan je prima 2/3 jaar door...

Als ik ooit eens geld teveel hebt komt er echt een macbook pro, wat zijn die dingen geil zeg :D

Ben echt benieuwd naar de nieuwe MBP's :) En ook naar de iMac's.

17 Juni iedereen massaal naar 3.0 updaten die iPhones :P

Ik heb sinds gisteren navigatie op m'n 3G.. werkt best wel redelijk! Niet overal even top, maar prima om zo af en toe te gebruiken (..was toch gratis :P)

Status
Not open for further replies.
Back