Apple Talk #2

Status
Not open for further replies.
Voor iedereen die probs, met de snelheid e.d. heeft.. bij mij hielp om de telefoon op 3.0 opnieuw te herstellen en vervolgens NIET je reservekopie terug te zetten.. dus als nieuwe tel. config. Vervolgens via synchroniseren je mail/foto's e.d. terug te knallen. Toen werkte alles weer prima en was ie weer ouderwets vlot. Let er wel op dat je dan niet alle instellingen terugkrijgt.. maar dat vond ik het wel waard.

ben met mijn 2G ook over op 3.0, werkt allemaal prima! nog niets gevonden wat het niet deed!

als mn huidige sim-only is afgelopen toch maar keertje kijken om de nieuwe 3Gs te scoren :)

vraagje over I-tunes
Kom net pas eigenlijk tot de ontdekking dat I-tunes alle muziek kopieerd naar de lokale hardeschijf.
Heb altijd al mijn muziek op een externe HD staan.
Als ik die importeer of nummer van afspeel dan kopieerd I-tunes alles naar de lokale hd. en dat is iets wat ik niet wil.
Iemand een idee hoe je dat anders kan instellen?

Even een vraag..

Men mams gaat morgen voor 3 weken naar Seattle op vakantie naar mijn zus.

Wat zijn ongeveer de kosten van een losse iphone daar? of weet iemand iets waar ik die prijzen kan checken?

Tip 2: Navigon Europe is erg aan te bevelen voor op de iPhone 3G. Te vinden in/op de nieuwsgroepen. Duurt even voordat ie er op staat en je toestel moet gejailbreakt en zo'n mobile installation patch hebben te vinden in Cydia onder de Hackers DOT NL repo. Uiterst nauwkeurig! Viel me echt alles mee!

Me vriendin heeft een Apple MacBook Pro 2,66GHz besteld ( nieuwe versie of zo ? ) ! Ben benieuwd. :~

Iemand tips ?

amtamp.jpg

iphone beetje aangepast :). werkt allemaal echt prima naar behoren op het moment :D.

@ Joene: Neem aan dat jij met een jailbreak werkt ? :)

--------

Wil na de zomervakantie een Macbook PRO 13" - 2,53 GHz, 250 GB gaan halen :)

Maar heeft iemand een beetje ervaring met het werken met photoshop / illustrator op een 13" macbook en is de 2,53GHz wel voldoende voor die zware programma's aangezien ik soms wel 2 of 3 adobe programma's op me imac heb opgestart. Want 15" is natuurlijk beter imo. alleen kost wel weer iets meer, moet dan alleen wel even door sparen :D :P

13" - 2,53 GHz, 250 GB € 1.399,00
15" - 2,53 GHz, 250 GB € 1.599,00

Dit hebben ze wel allebei:
Intel Core 2 Duo
1066-MHz "frontside"-bus
3 MB gedeelde L2-cache

Last edited:
Maar heeft iemand een beetje ervaring met het werken met photoshop / illustrator op een 13" macbook en is de 2,53GHz wel voldoende voor die zware programma's aangezien ik soms wel 2 of 3 adobe programma's op me imac heb opgestart. Want 15" is natuurlijk beter imo. alleen kost wel weer iets meer, moet dan alleen wel even door sparen :D :P

De processor zal het wel aankunnen, en het geheugen lijkt me ook meer dan voldoende :) Krijg je trouwens geen studentenkorting ? Scheelt weer € 100,- oid. Ik zit ook nog beetje te twijfelen of ik een 13" zal nemen, maar het lijkt mij dan net weer te klein.

De processor zal het wel aankunnen, en het geheugen lijkt me ook meer dan voldoende :) Krijg je trouwens geen studentenkorting ? Scheelt weer € 100,- oid. Ik zit ook nog beetje te twijfelen of ik een 13" zal nemen, maar het lijkt mij dan net weer te klein.

Ja ik krijg studenten korting dus dat zal wel €100/€150 schelen denk ik. Maar ik denk dat 13" wel erg klein word aangezien ik op met 16" werk en dat is gewoon relaxed dus 15" zou beter zijn denk ik.

Relaxte app op ftd.

CleanMyMac :W

Heb 8 gig aan crap kunnen verwijderen via die app :D Toch wel relaxt, aangezien ik nog maar 500mb hd space had :)

Ik zit te twijfellen of ik me 3G ga jailbreaker kan je opzich veel meer met je iphone..
Maar als het fout gaat =P dan ben je de sjaak :X

Welnee man is zo gebeurd. Niks aan de hand ik heb het pas ook gedaan na FW3.0.. daarvoor ook altijd gehad. Kan bijna niets fout gaan en anders is ie volgens mij nog gewoon in DFU modus te knallen en te herstellen in iTunes.

Status
Not open for further replies.
Back