Apple Talk #2

Status
Not open for further replies.
Macbook Pro binnen, wat een prachtig ding zeg. Ik dacht dat m'n Vaio mooi was afgewerkt maar dit overtreft echt m'n verwachtingen :)
Zal v/d week nog wel ff een keer foto's maken.
*gaat nu weer verder met klooien* :p

Tof! snelle levering zeg, was bij mij wel anders..
*geniet ook elke dag nog van nieuwe macbook :+*

Heb een probleempje met m'n iPhone waar ik echt compleet gestoord van wordt. Hij geeft telkens een melding dat er een accessoire is aangesloten die niet compatible is met de iPhone en geeft mij de keuze om over te schakelen naar Airplane mode of door te gaan met als gevolg dat je met bellen praktisch niemand verstaat. Iemand enig idee wat het is? Ik gok zelf dat die dock connector een beetje kuren vertoont en daarom denkt dat er iets is aangesloten..

"This accessory is not made to work with iPhone"

De grap is dus dat ik hem nergens in zet ofzo. Hij zit gewoon in m'n zak of ligt op m'n bureau :p Bluetooth e.d. staat ook uit dus hij probeert niet te connecten met iets. Echt heel apart.

Heb net op Google wel het eea gevonden (http://blog.ammaribrahim.com/archiv...-is-not-made-to-work-with-iPhone-message.html) maar die is voor versie 2.1 (ik heb 1.1.4) Binnenkort dat ding maar is updaten (en weer zien te unlocken :p) en die link proberen.

Ik heb het probleem ook gehad, je wordt er echt gestoord van!
Toch heb ik er nu op de 1 of andere manier geen laat meer van, weet niet meer precies hoe dat is gegaan! Of fix of update naar 2.2 of dat gewoon de connector weer schoon is...

heb vaak het probleem dat ik veel filmpjes niet kan zien op het internet. geen plugin ofzo
Omdat die windows media player gebruiken. oid.
Heeft iemand daar een oplossing voor?

Sind kort iPhone. Strak ding. Jammer dat iemand m is laten vallen van 1½ meter op wegdek... Hele hap eruit :

[ir]http://forum.scooterforum.net/forum/attachment.php?attachmentid=25075&stc=1&d=1231005445[/ir]

Zit te denken om t op te schuren en in de smeren met iets.

Verzekering staat nog op me U900. Die wil ik overzetten van de week op me iPhone. Maar het ongeluk is ervoor gebeurd. En om naar de verzekering toe te lopen vlak nadat ie is overgezet op iPhone is ook zo lullig. :P

Iemand ideeën ?

Attachments

• IMG_0518.JPG
    IMG_0518.JPG
    599.9 KB · Views: 95
Status
Not open for further replies.
Back