This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Apple Talk #2

Status
Not open for further replies.
Mensen ook al de nieuwe OS X geupdate?

De hotmail plugin werkt niet meer in Mail, zal daar wel door komen denk ik. Al meer mensen last van?

Welke hotmail plugin
Update gehad, merk geen verandering. Las op tweakers dat veel mensen wel problemen ofzo hadden

kan mijn mac niet updaten

Draai nu mac op mijn toshiba laptop.. werkt echt lekker ...
Nog paar dingentjes die niet werken.
Maar bijna alles is werkend

Welke hotmail plugin
Update gehad, merk geen verandering. Las op tweakers dat veel mensen wel problemen ofzo hadden

HTTP mail plugin. Kan je webmail binnenhalen op mac mail. Ik heb ook problemen ermee, als ik een oplossing heb laat ik het hier wel weten.

Weet iemand hoe je de smsjes op je PC kan zetten van je iPhone ?
(Staat niet in het boekje, ik denk zelf via itunes?)

Want ik kan hem eindelijk opsturen voor reperatie, maar dan word alles van me telefoon verwijderd en ze staan niet op me simkaart geloof ik

Waarom zo moeilijk doen over sms'jes, lekker belangrijk die dingen. Contactpersonen e.d. zijn belangrijker denk? Die kan je wel synchroniseren.

Een Wireless Apple Mighty Mouse gehad voor kerst, echt heel relaxed :W. Alleen ik heb een glazen tafel/ bureau, dus ik denk waarom doet die het nou niet . Dus moet helaas wel aan een mousepad.

VAIO is verkocht. Net besteld:

MacBook Pro 15,4" 2,53GHz
15,4 inch glossy TFT-beeldscherm, 1440 x 900 pixels, LED verlichting
2,53GHz Intel Core2Duo 'Montevina' met 6MB L2-cache 1066-MHz 'frontside'-bus
4GB - 1066-MHz DDR3 SDRAM
320 GB SATA harddisk 5400-rpm
8x double-layer SuperDrive (DVD+R DL/DVD±RW/CD-RW)
9600M GT met 512MB GDDR3 RAM + NVIDIA GeForce 9400M met 256 MB gedeeld geheugen

Nice! Wanneer verwacht je hem thuis?

Mijn nieuwe Blob 3 HD Noir Dock, vind hem zelf wel netjes met een grijze achtergrond zo!

[ir]http://i40.tinypic.com/2iuxm37.png[/ir]

ik heb een iphone, goed begin!.. duidelijk toch wel een telefoon na mijn wensen.. doe er verder niet heel veel onzin mee qua applicaties maar hij is wel handig..

i can haz mac ?

Zit te denken om een nieuw telefoon abbonement af t sluiten met T-Mobile en iPhone 3G. Maar ik zou zo 1 2 3 niet weten hoe en of wat. Is nog maar me 2de keer... Weet iemand leuk actie ? 100smsjes oid ? Puur voor SMS'en en onbeperkt internetten.

Klote iPhone 3G :+

Mijnes word deze week al op gehaalt voor reparatie

Maar hoe kan ik met iTunes muziek van me iphone er af halen wat ik van iemand anders zijn PC heb gepakt ? Want dat werkt niet echt goed... Althans niet op mijn iMac.

Video's erop dumpen gaat ook niet echt zuiver, steeds slechte kwaliteit enzo..

Je kunt met iTunes geen muziek van een andere iPod/iPhone afhalen als deze niet gesynchroniseerd is met je bibliotheek. Er zijn tal van andere programma's beschikbaar die dat wel doen, en ik raad je Senuti daarvoor aan.

Macbook Pro binnen, wat een prachtig ding zeg. Ik dacht dat m'n Vaio mooi was afgewerkt maar dit overtreft echt m'n verwachtingen
Zal v/d week nog wel ff een keer foto's maken.
*gaat nu weer verder met klooien*

Status
Not open for further replies.