This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Apple Talk #2

Status
Not open for further replies.
Ik heb er even mee gespeeld in de Mediamarkt, hij is zeker mooi, maar vind het wel nog even wennen met dat zwart .

Heren, ik ben aan het twijfelen om een nieuwe macbook te kopen. Om mijn huidige macje met pijn en verdriet in te ruilen

Wat vinden jullie is het de moeite waard om een macbook pro te kopen t.o.v. een macbook?. Ik wil sowieso 4gb DDR3 werkgeheugen. Puur omdat ik vaak pakketten van office & adobe naast elkaar draai.

Bijvoorbeeld, photoshop,dreamweaver,flash, en dan ook nog word & excel. Daarnaast heb ik mijn mail/msn/internet ook draaiende dus al met al gaat het puur om snelheidswinst.

Jullie meningen over pro vs gewone macbook. Ook met scherm groote etc.. kom maar op met jullie meningen/adviezen/tips etc

Ja 3 uur is niks mis mee ik had gisteren mn macbook pro verkocht, als die op 100% was stond er iets van 4 uur, maar als je iets ging doen daalde dat al snel naar 3 ofzo

MacBook Pro is stuk mooier dan normale, komt denk ik door het randje om het scherm, dat is bijna 2x zo dun. En ja, groter scherm is behoorlijk chill, maar om mee te nemen iets minder. 15,4" Vind ik wel een mooie tussenweg

Vandaag dus even bij apple store geweest. Als ik mijn huidige macbook van 1,5 jaar oud inlever krijg ik er nog 604 euro voor.

Een nieuwe macbook kost 1199 euro. Daar komt nog 140 euro bij voor geheugen uitbreiding. Dus 1339 euro. Daar gaat 5% studentenkorting vanaf, kom je op 1272. Als ik daar dan die 604 euro van mijn oude macbookje vanaf haal kom ik uit op, 668 euro voor een nieuwe macbook met deze specificaties:

2.0GHz

* Intel Core 2 Duo-processor
* 4 GB DDR3 Geheugen
* 160-GB harde schijf1
* NVIDIA GeForce 9400M grafische processor

De pro vind ik overigens niet haalbaar met mijn budget.

edit, wat ik overigens wel weer kut vind is dat mijn huidige DVI naar vga en DVI naar tulp onbruikbaar worden omdat dat niet op de nieuwe macbooks zit.

oh, dat is best wel een mooie mogelijkheid, doen ze dat vaker in apple stores?

Want ik heb mijn oude macbook pro aan me zus gegeven en zei wil eigenlijk ook wel de nieuwe hebben.

oh, dat is best wel een mooie mogelijkheid, doen ze dat vaker in apple stores?

Want ik heb mijn oude macbook pro aan me zus gegeven en zei wil eigenlijk ook wel de nieuwe hebben.

T/m 30 november is het een actie in de iCentre filialen. Voor een macbook pro weet ik niet precies wat je terugkrijgt. Als hij een jaar oud is zal het denk ik 8/900 euro opleveren. Dat kan je dan als korting krijgen op het nieuwe model.

Status
Not open for further replies.