This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

ANW pw morgen havo4

Originally posted by Mtown_22
kun je nog ergens kopieren rond dit tijdstip dan ..
ik d8 .. hopelijk hebben deze lieve mensen @ forum wel een samenvatting .. maar helaas..

Wat verw8 je nou? Dat ik je moedertje ga spelen :|
Lul niet zo slap, je houdt gewoon jezelf voor de gek man...

ik vraag gewoon of jullie een samenvatting hebben..
en niet om een mening hoe jullie denken dat ik in elkaar zit..

omfg man..
is het soms verkeerd om een samenvatting te vragen ?!!
ik zeg toch zelf dat ik dom bezig ben en het zal me de volgende x heus niet gebeuren ...
ik vraag gewoon of iemand me kon helpen.. maar das gewoon teveel gevraagd ... zo lijkt het me iig

't was simpel ...
't zal minstens wel een 7,5 of 8 zijn..
zo niet nog wel hoger...
het resultaat zie ik over 2 weken ... :!

yep...
bewijs komt deraan na de vakantie..
en uhh.. 't zal me wel niet meer gebeuren .. 8P
.....
nu ik toch bezig ben ... heeft niemand misschien een samenvatting voor
havo/vwo4 --> Aarderijkskunde WereldWijs (Regionale Beeldvorming) :?
:#

Ghehe, die gast

daar heb je geeneens samenvattingen voor nodig man , wij hebben t zelfde boek (nu VWO 5 ) ten eerste stelt een hoofdstuk geen drol voor (10 blz ofzo) en ten tweede is t gewoon logisch nadenken. (samenvattingen staat trouwens op scholieren, of anders op kroketnet of zoiets)

als je solar boeken hebt voor anw dan heb ik die nog wel liggen die boeken heb ik gekocht van school duzz. pm maar ff of je ze nodig hebt.

ik heb geen solar.. echt zo'n boeken wat niemand heeft behalve onze school.. najah.. toch bedankt..
iemand AK samenvattingen .. :?

www.scholieren.com heb ik hem vorig jaar met eindexamens vandaan gehaald
of check www.collegenet.nl

of vraag aan de klassen jos of je ze schrift mag lenen, zo deed ik dat altijd, en veel meisjes houden ook hele boekwerken bij met samenvattringen tips en trics, dusse, ask hen!