Altijd gezellig de snelweg

Daan

Honda@NR 2
Ik moest gaan honkballen moesten we uit naar Eersel :( Kut eind
Komen we daar aan zeggen ze gaat niet door:| :(
Oke dus wij meteen terug
Zitten we op de snel weg zie je opeens een stel motorrijders langs komen komt er opeens een motor vet hard langs rijden rijd hij met 1 wiel langs ons met +- 150 km z'n 200 meter:D
Wil hij weer met zijn voorwiel op de grond schuift het voorwiel een stuk weg scheelde weinig of hij lag op zijn bek dus hij ruig verder rijden na +- 5 min staat hij op de vluchtstrook voor band lek :D

GREETZ
 
Advertisement - register to remove this

Re: Noooh

Originally posted by nostalgia



Noooh dan heb je zekers mazzel! Dan ben je vet dood als je dan onderuit gaat! :!
Zit er heel dik in ja vooral als je in een busje rijd:)
 
Last edited:
Motorrijders zijn cool... stond te tanken.. me achterband was lek maar ik had nog neits in de gaten. Werd er gewoon ff op gewezen. :#
 
onder het motto 'gezellig' op de snelweg:

kimorg-20010524-134608.jpg
 
Originally posted by Daan
Ik moest gaan honkballen moesten we uit naar Eersel :( Kut eind
Komen we daar aan zeggen ze gaat niet door:| :(
Oke dus wij meteen terug
Zitten we op de snel weg zie je opeens een stel motorrijders langs komen komt er opeens een motor vet hard langs rijden rijd hij met 1 wiel langs ons met +- 150 km z'n 200 meter:D
Wil hij weer met zijn voorwiel op de grond schuift het voorwiel een stuk weg scheelde weinig of hij lag op zijn bek dus hij ruig verder rijden na +- 5 min staat hij op de vluchtstrook voor band lek :D

GREETZ

waar honkbal je?

/me honkbalde asch en later trainen voor nl (veenendaal)

WooHoo master typo's
 
Last edited:
Re: eersel

Originally posted by gvr
eersel de beste woon ik namelijk en eersel honkbal team zuigt zwaar :) en dit is wel beter als een wheelie



das totaal niet koel :| (ik werk in eersel :D bij bouwcenter )
 
Re: Re: Altijd gezellig de snelweg

Originally posted by AndroX


waar honkbal je?

/me honkbalde asch en later trainen voor nl (veenendaal)

WooHoo master typo's

veenendaal daar woon ik gek!!
 
Back
Top