Alles over Scooter SPUITEN topic...

Status
Not open for further replies.
Ik wil men velgen schuren , maar er staat nog lak op , wat moet ik doen ?

Eerst lak afbijten (product) en dan schuren met korrel 600 ???

Even een vraagje

Ik zag op marktplaats net een liter parelmoer lak voor 50 euro. Niet duur lijkt me.

Heb je behalve ondergrond en compressor nog meer dingen nodig? En is het beetj goed te spuiten voor iemand die nog nooit gedaan heeft?

Gr

Als je normale lakken gaat spuiten dan is het gewenst om het WP op te schuren tot korrel 800.

Wil je metallic kappen enzovoort andere speciale lakken is het gewenst om het WP 1000 / 1200 op te schuren.

ik heb een speedfight 2 achter spoiler met beugel gekocht.
tweede hands verstaat zich.
nu zitten er diepe krassen in aan 1 kant in de spoiler.
hoe kan ik dit weer strak krijgen zodat je er niks van ziet?
kun je dat plamuren?
wat voor plamuur zou ik er voor moeten gebruiken?

Eerst ff opschuren en zien wat er van over is. Helemaal strak schuren dat ding. Dan kun je het misschien fixen met spuitplamuur. Zijn de krassen er te diep voor na het schuren dan klein laagje plamuur.

Volgensmij kan dat gewoon met poly plamuur.

Verbeter me als ik het verkeerd heb.

nou ik kan je nu al zeggen dat ze erg diep zijn.
word plamuren vrees ik.
maar zal eens schuren en kijken wat er overblijft.
was een koopje.
spoiler + beugel waar hij op gemonteerd zit voor
20,- euries.
zal er goed uit zien op mijn speedfight 1.

tjappie,

op mijn werk heb ik een polijst set van 3m.
daarmee halen ze stofpuntjes uit de lak in een schade bedrijf of verwijderd men ondiepe krasjes.
kan toch hier ook de lak mee ophalen lijkt mij.
en wat is brasso?
waar krijg ik dat en in welke verpakking?

zoiets:
http://www.brasscompass.com/brasso.jpg

ik weet niet of dat ook lukt, je kan het proberen ik denk het haast wel. iets als commandant moet ook lukken, dit heeft ook een schurende/polijstende werking. neem dan wel een variant met fijne korrel.

kan iemand mij vertellen waar ik zo'n polijst set kan kopen om bijvoorbeeld kleine stofdeeltjes enz uit de lak te verwijderen?

nou robbb een polijst setje van 3m kost gouden bergen en is voor een leek als wij niet te betalen.

@tjappie,

die brassco lijkt wel koper poets welek je ook in de winkle kunt krijgen.
en waar koop je die brassco?
in welke winkels kun je die krijgen?

@robbb,
nou je zult er met een eurotje of 150 niet komen denk ik.

maar nu heb ik eens naar scooters op marktplaats gekeken
en dan specifiek naar de achter-spoiler.
ik heb een andere spoiler.
ben er achter dat de beugel de goede is maar de spoiler is van een speedake/buxy.
weet iemand of dit past ivm het zadel van de speedfight?

|( ik vraag toch niet hoeduur ze niet zijn |(

en het begon met de vraag: weet iemand waar ik zo'n setje kan kopen als je het niet weet zeg dan niks

en vind jij 150eu gouden bergen(onbetaalbaar) ?

en wie zegt dat ik een leek ben

Last edited:
kkdcommqqaepo-Untitled-3.jpg

Die kleur doet me ergens aan denken :W:W
[ir]http://forum.scooterforum.net/forum/attachment.php?attachmentid=21731&stc=1&d=1169247325[/ir]

Last edited:
Ik heb witte binnenkappen voor een neo's gekocht. Deze zijn dus van polypropeen, en dat is nogal lastig te schuren want de verf vreet zich dan echt vast in de kap. ik had de kap een beetje gebogen en de verf sprong er al af. Ik had al geprobeerd met compressor en hogedruk spuit. Maar dit ging niet zo goed. Heeft iemand een tip om het eraf te krijgen zonder schuren. Want er zit een mooie zwarte kap onder en dat wil ik niet verpesten.

Die kleur doet me ergens aan denken :W:W
[ir]http://forum.scooterforum.net/forum/attachment.php?attachmentid=21731&stc=1&d=1169247325[/ir]
Ja :p Zei ik toen ook al tegen je bij Scooter plaats topic oid :W

Alleen op die foto komt hij heel raar uit maar de kleur is meer zoals die velg die eronderstaat en meer richting die kapjes van jou dat fel groene :D

Niet na ge-aapt van jou hoor kende jou scooter toen nog niet eens en toen had me scooter deze kleur al :P

het is gewoon lamborghini kleur, dus het is sowieso na-geaapt dan, maar ik vind dit niet egt erg ofzo! het is namelijk een te vette kleur!

Status
Not open for further replies.
Back