Alles over Scooter SPUITEN topic...

Status
Not open for further replies.
als ik jou was zou ik gewoon eerst kunstof hechtprimer spuiten
dan dikke laag spuitplamuur of vullende grondverf en dan goed schuren tot 600 waterproof en dan spuiten
 
Njah, ik heb nu dus 3 lagen wit verf erover zitten waar daaronder nog eens die plastic hechtprimer zit, alleen is dit maar raar spul vind ik persoonlijk, is net zoals thinner, zo ziet het uit en zo ruikt het, vraag me af als het uberhaupt wel werkt ... Njah, morgen spuitplamuur halen en dan afwachten ...
 
@tjappie,

die brassco lijkt wel koper poets welek je ook in de winkle kunt krijgen.
en waar koop je die brassco?
in welke winkels kun je die krijgen?

BrasSO geen brassCo :p

je kan het idd ook gebruiken op koper, chroom andere metalen enz... ik weet niet waar je het kan kopen, ga eens op zoek zou ik zeggen. bij ons stond het gewoon in de schuur :) :p.... heb het is geprobeerd en het werkte...
 
iedereen heeft zijn eigen kleur keuze.
en iedereen is trots op zijn eigen creatie.
ik ben geen fan van groen maar vind het bij puttensr vet staan.
of dit nu lambo groen is of niet.
dit doet er totaal niet toe!!
 
Snap btw het probleem nog niet 8P
pm mij even speedyfight, dan kan ik eraan werken :p

speedy is gewoon een beetje met zn verkeerde been t forum in gestapt. zit hier net een maand op t forum en zijkt iedereen af...

weet nie wat hij denkt maar hij maakt iig geen vrienden hier.

vast op een vorige account een ban staan oid..
 
Last edited:
willy ben het bijna helmaal met je eens.
maar jij snapt wel wat ik bedoel.
en de persoon in kwestie dus zeer duidelijk niet.
maar dat kan de leeftijd zijn.

back on-topic now!!!

alleen al dat je durft verwijzen naar mijn leeftijd...
zegt genoeg.

nu kappen we errover, anders pm je maar zoals ik al maar je niet wil/durft etc...
 
Nou, goed.

Speedyfight1 = warned voor gedrag op het forum. Ik hoop dat je je gedrag verandert, anders verzamel je binnenkort nog meer warningpointjes.

Niet meer hierover reageren in dit topic nu, voor commentaar --> pm

Dank u, ontopic weer :)
 
word er een speciaale soort van plamuur gebruikt voor op kunstof?
let wel ik heb het hier dus over plamuur welke je op een kras/beschadiging smeert om te herstellen.
neem aan dat het niet de zelfde plamuur is welke men gebruikt in
een schadewerkplaats voor het herstel van schade aan een auto.(metaal)
 
hoi,

voor krassen kun je of spuitplamuur gebruiken (filler) dit enkele keren opbrengen en steeds schuren (korrel 1000 nat) als je niet schuurt blijf je de kras zien omdat je het goede gedeelte ook ophoogt zegmaar.

zijn ze echt heel diep door een val of tegen muur parkeren:

dan een echt flinterdun laagje poly plamuur aanbrengen (echt zo dun mogenlijk) dan in model schuren (weer 1000 nat) en evt nog een laagje (dan weer schuren) en tot slot laagje spuitplamuur (en weer schuren) dan aflakken.

tijdens het lakken is het het mooiste om met een zo fijn mogenlijke korrel nat te schuren tussen de lagen door, zo word het echt een spiegel.

mvg
franq
 
plamuur met natschuurpapier schuren?
dan kan ik gelijk ook mijn spoiler zo laten zo als hij nu is.
plamuur schuur je nooit met natschuur papier.
dit gebruik je alleen bij het schuren van primer en fillers.
als je dit dus wel zou doen trekt er vocht in het plamuur wat later blaasjes veroorzaakt in de lak en dus je laklaag afbladerd/los laat.
 
plamuur met natschuurpapier schuren?
dan kan ik gelijk ook mijn spoiler zo laten zo als hij nu is.
plamuur schuur je nooit met natschuur papier.
dit gebruik je alleen bij het schuren van primer en fillers.
als je dit dus wel zou doen trekt er vocht in het plamuur wat later blaasjes veroorzaakt in de lak en dus je laklaag afbladerd/los laat.

als je het toch zo goed weet :p

dit gebeurd niet als je de plamuur echt GOED laten drogen, wat sowieso ALTIJD moet omdat de plamuur anders kan in vallen.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top