magicmichael
Well-Known Member
toch wel leuk dat ik een streetmagic heb was met 3 bussen klaar alleen mn velgen nu nog
alles wat je wil spuiten moet glad zijn dus ik zou voor de zekerheid wel een klein beetje opschurenNigel410 said:ey jongens,
ik wil me velgen spuiten ze zijn nu wit
niet helemaal strak meer maar als ik ze dan opnieuw wil spuiten moet ik ze dan nog eerst helemaal glad schuren of kan ik zo over die oude verf heen spuiten
Massols
Vdende said:ik wil zelf mijn velgen gaan spuiten, ik heb ze nu helemaal verfvrij gemaakt. ik ga ze spuiten met spuitbussen. nu heb ik een braagje hoe kan ik ze het beste spuiten, hangengd liggend? en waar kan ik ze het beste mee ontvetten en welke spuitbussen kan ik het beste nemen welk merk?
gr eric
lilbulldog said:Je kunt ze wel schuren... alleen dan licht met een schuurmatje ( skotsbright heet het ) een verf speciaal zaak zal het wel hebben... Gewoon naar Skotsbright grijs vragen... en dan schuren... zonder de puntjes weg te halen
TimB said:Wat moet ik me voorstellen bij Metallic Zwart? Iemand een pic?
Lijkt me wel, voor bescherming en net dat extra beetje extra glans *Dveekaa said:ik heb nu mijn velgen wit gespoten, moet ik er nu blankelak opdoen? waarom wel/ waarom niet? en welk effect geeft het?
In het stuk over klote zooi op m'n kap kan ik hem helemaal gelijk geven..Lg Tuning said:als je spuit met koud weer krimt de lak gewoon en daardoor komen er van die blaasjes op als gevolg dat je gespoten lak gaat bladeren , je oude lak of geschuurde ondergrond komt gewoon weer te voorschijn en het is een grote klote zooi op je kap.
dit heeft verder totaal niet met iets anders te maken.
MOonBAse said:Iow,
Kheb groot probleem bij het spuiten van men kappen !
Weet iemand hier de oorzaak van en eventueel ook de oplossing ?
Heel erg bedankt.. !
Ps: heb dit slechts bij 1 kap...
Edit: Het is echt precies een 'velletje' dat zich vormt op de kap. (zelfs spuitplamuur reageert er terug op als ik het eerst wat vlak geschuurd heb. En het droogt ook zeer moeilijk.)
Edit²: Heb hier nog iets gevonden in dit topic...
In het stuk over klote zooi op m'n kap kan ik hem helemaal gelijk geven..
Maar hier kan ik dus uit opmaken dat ik bij een te koude temp gespoten heb.
Hoe komt het dan dat ik dit slechts bij 1 kap heb :?
Nu ben ik aan het proberen door het 'licht' op te schuren (reliëf eruit schuren) en dan vanalles aan het proberen als tussenlaag.. tot nu toe met weinig resultaat want het blijft door de tussenlaag door reageren. En volledig kaal schuren is denk ik ook geen optie (zou volgens mij paar jaartjes duren)