Aixam 570 Twin 45KM project +/- 150PK !!!!

Status
Not open for further replies.

rtcustomstyling

Well-Known Member
Je zal vast meteen denken 150pk wat een klets:|
Maar nee hoor het is echt zo !:#

Er komt namelijk een brute motorfietsblok in ! Ik wil voor een gsx-R hayabusa blok gaan ( 185PK ) Maar denk dat dit te veel van het goeie is. Dus ik ga denk ik een CBR 1000cc blok gebruiken. (ligt eraan wat voor schade motorfiets ik ga kopen ervoor)

De optische ideeen:

- Complete body strak maken en spuiten ( Kleur nog niet beslist)
- Sloten en hendels weg werken ( dus met afstandbediening deur openen)
- Audio systeem van +/- 300watt RMS ( moet nog ruimte overblijven voor de motor)
- Brede en diepe inkijkvelgen chroom met slick banden.
- dubbele carbon uitlaat.
- Rolkooi voor de veiligheid
- Kuipstoelen erin.

De Technische ideeen:

- Frame compleet versterken en opnieuw laten coaten.
- Ophanging aanpassen ( verlagen versterken en demping op kilo's aanpassen.)
- Remmen aanpassen Voor + achter Remschijven.
- Motorfietsblok nog extra tunen met inlaatkelken etc.


Er komt nog wel veel meer bij kijken maar dit zijn de dingen alvast die zoiezo moeten gebeuren !

De brommobiel is al deels gedemonteerd ( zo gekocht ) is gewoon met bromfietskenteken })

Foto's etc komen morgen.

Ideeen of vragen altijd welkom !
 
Advertisement - register to remove this

Wat doe je voor de kost? Als je zulke kamikaze projecten gaat beginnen moet je wel van goede huize komen. Ben benieuwd:)
 
Ik zou eerst met een 125cc/250cc motor beginnen. Dat gaat hard zat denk.

Kijk naar deze smart met hayabusa motor:

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=CdJ84nho3_k&feature=related"]YouTube - smart turbo with hayabusa engine[/ame]

Jouw brommobiel weegt een stuk lichter dus echt veel vermogen heb je niet nodig.
 
Wat doe je voor de kost? Als je zulke kamikaze projecten gaat beginnen moet je wel van goede huize komen. Ben benieuwd:)

Ik ben motorfietstechnicus doe onderhoud en tuning van quads en motoren. Daarnaast reparatie en verkoop van ps3's voor mezelf.

Er gaat veel geld in zitte maar elke week naar kroeg is duurder8P


Als je geld zat heb dan haal je gewoon je rijbewijs of je motorrijbewijs!

Die heb ik al ?!:+
 
Ik zou eerst met een 125cc/250cc motor beginnen. Dat gaat hard zat denk.

Kijk naar deze smart met hayabusa motor:

YouTube - smart turbo with hayabusa engine

Jouw brommobiel weegt een stuk lichter dus echt veel vermogen heb je niet nodig.

Gaat nooit hard genoeg:D
Smart heb ik al voor gekeken ;0 maja heb de brommobiel voor 150euro gekocht dan is de keuze snel gemaakt.

Smartuki bouwen is veel duurder.. aandrijving etc frame alles aanpassen kost ruim 10.000euro. heb hiervoor al een aanvraag gedaan met de offciële bouwers van de smartuki.
 
Ben benieuwd hoor, alleen jammer dat je niet gewoon even wacht totdat je foto's hebt, want zo lijkt het idd wel een projectje wat iedereen wel is in z'n hoofd heeft maar nooit uitvoert.
Succes ermee
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top