This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Airsal Rally Frame "racer"

`no offnece voor die twinner, maar beter koop je van dat geld een leuk membraam of spruitstukje ofzoiets....

en die winner ga je spijt van krijgen.. het is uiteraard wel mooie pijp voor de looks en geluid maar lijkt me tog zonde omm te kopen

lat0r
 
@ red power

ik kan je geen ongelijk geven. Twinner zuigt.
Waarom leg je dan eigenlijk uberhaupt een airsal onder een twinner? Dan kan je net zo goed de std cilinder monteren.
 
Folkert@MinaRally said:
Vind die carterkap kleur wel woest zo. Beetje dat titaniumachtige, wat je ook wel ziet op die van oudere snelle (vierkante) Volvo's.

volvo's, op de spuitbus stond dat de lak van toyota was 8P8P

k weet t nou weer niet meer met die twinner, reverse is toch ook wel vet.
ik kon die twinner ruilen tegen mijn reverse.

Woensdag middag of donderdag avond ga ik heel blij zijn.
ga zodadelijk de kvs aflaten en mijn waterpomphuis spuiten.
en of morgenvroeg of donderdag komen mijn pakkingen +ralf+ +ralf+
(eindelijk) dan kunnen we de carb gaan afstellen en dan kan ik hopelijk nog beter autowheelieen.

Heb net ook gekeken. een SR 5 spaaks velg staat toch niet mooi in die men vork. De vuurvos velgen blijven zitten. ga een dezer maanden/weken wel kijken voor een DD blokje met aerox velgen *D.
 
er zijn pakkingen binnengekomen, voor de originele cyl :'''( |(|(

heb hem nu weer lopend op originele cyl.
binnenkort anders Airsal 50cc AC om te testen erop gooien. 8P8P
wil wel s zien hoe dat cylindertje loopt. 8P8P
 
moet wel goed komen. Tis natuurlijk ook weer niet een topcilinder, maar wel goed qualitatief en leuke prestaties met de juiste setup .
 
ik wordt echt niet goed. vandaag weer bestelling binnengekomen @ werk en jullie kunnen het weer raden: GEEN pakkingen voor me airsal. Mssg wel andere cyl nemen want dit schiet echt niet op!

Mijn scooter staat bij mij op het werk.
was vandaag beetje op en neer over de oprit aan het blazen, begint de buurman helemaal te vlippen ! hij werd gek van het geluid. heb me scootje netjes binnen gezet en ga morgen wel verder 8P

Kan nou alleen geen SR2000 kroonstuk weer niet vinden. dit wil ik nl. passend maken @ rally want dit vind ik een fijnere vork + er pas een vet voorspatbord op (nl. van SR)

heb al een SR2000 remklauw, voorspatbord en 2 voorpoten.
kan alleen het kroonstuk weer niet vinden :'(
maar het zal wel goedkomen.

Stuur wordt aangepast van een aprilia SR 2000 dit is al half klaar.
 
Ik zou er zeker geen Twinner opzetten. Vind een Reverse er namelijk stukken vetter uitzien dan zo'n Twinner, maja ieder z'n smaak he................
 
Even voor de duidelijkheid: ER KOMT GEEN TWINNER.

ook komt er GEEN SR2000 voorvork in omdat de hele vork (t-stuk en poten) helemaal scheef blijkt te zijn.

Verdere Update: SR2000 stuur begonnen met aanpassen (kaalslijpen en afwerken)

Hopelijk dinsdag of woensdag Airsal pakkingen. ik geef ze nog 2 weken. daarna koop ik een andere cylinder!

Verder ligt het een beetje stil. heb nog een aerox olietankje gevonden wat ws als buddytankje gebruikt gaat worden. en een benzinekraan die tussen 2 slangen aangesloten kan worden. (wil van die vacuumkraan af)

Ook heb ik mijn conflict met de buurman bijgelegd. ik heb afgesproken dat ik tussen 19:00 uur en 11:00 uur niet rijdt op mijn rally. dit zodat hij ook rustig kan pitten.
in ruil hiervoor zal hij me helpen met iets (mocht dit nodig zijn).

Ook nog gepraat met ouders. zusjes hebben TV met DVD speler gekregen. dit kan ik ook krijgen maar ze willen me geen Yasuni C16 kopen. ook vinden ze het nog steeds niks dat ik mijn scootertje zo "snel" gaat.

Hopelijk snel weer een update MET airsal,
 
motorische update !!!!!!

pakkingen zijn vandaag in mijn bezit gekomen.
cylinder er net opgelegd. de sproeier is nog iets te groot.
maar hij wil wel. ligt nu nog dezelfde afstelling in als met 50cc

ik ga vanmiddag vrolijk verder met afstellen. hebo verstelbaar en polini snaar worden geplaatst.
en de sproeier wordt afgesteld.

heb net al stukjes gereden. hij heeft echt veel power onderin, alleen door de te grote sproeier stotterd hij onderin nog een beetje.

mazzel
 
PiaPimp said:
wel balen van die c16 enzo :'( maar klinkt allemaal wel goed

succes!

ben nu van plan om me zelf een c16 of c20 te kopen. in de herfst/winter zal de cylinder max. getuned worden.

ben net nog even bezig geweest met afstellen. sproeier is nu goed, maat is nu 102.

gewichtjes: 3.6 gram
trekveertjes: malossi rood en de hebo koppeling op de strakste stand
drukveer: malossi rood. dit wordt weer veranderd naar polini goud want daar trok die beter mee op.

alleen ik kan niet meer rijden :'(
de buren bellen de politie als ik nog een keer met de rally over de oprit rijdt

heb dus geen zin in politie en ga nu dringend op zoek naar een ander teststuk
ook wordt de koelvloeistof slang die van de radiateur naar de cylinder loopt vervangen, had deze eerst ingekort maar nu is hij te kort :'(
nu loopt hij midden onder het frame door en nu kan ik er geen zijstandaard opzetten. deze heb ik wel al.

ga nu verder sparen voor c16/20 en me rijbewijs.
 
wat boeit het nou als je op de oprit gaat rijden f*ck de buren
Anders ga je toch gewoon bij ons op school achter op en neer rijden voor de fietsenstalling...
 
ronnie_nrg said:
wat boeit het nou als je op de oprit gaat rijden f*ck de buren
Anders ga je toch gewoon bij ons op school achter op en neer rijden voor de fietsenstalling...

heb geen zin in gezeik met politie, vanwege dat scooters al vaak genoeg negatief in het nieuws zijn. en omdat ik voor mijn werkgever (die ook bij zijn bedrijf woont) niet alle burenrelaties wil gaan verpesten.

heb wel al een teststukkie gevonden. dus dat is niet meer zo erg
misschien nog ooit op school rijden, (als ik er weer eens kom)


ook nog n uiterlijke update:
SR2000 voorvork zit erin. kroonstuk is recht gemaakt, er zitten z.g.a.n. voorpoten in en een SR2000 velg+remklauw+voorspatbord
er zijn voto's die moet ik alleen nog ff op pc zetten.

filmpje komt ook nog. kameraad met kamera is op vakantie :'(
 
vandaag weer een aantal dingen gedaan

Digi fietsteller gekregen en een beugeltje gemaakt. moet hem alleen nog monteren
ook ben ik bezig met een sr ditech stuurtje aan te passen.
+ nog een Leeg DD blokje gekregen. zitten alleen alle lagers in, en die zijn gaar.

maandag ga ik een aantal onderdeeltjes bestellen:
-digi toeren/temp meter
-schuimfilter met knik

en ik ga !misschien! als ik zin heb mijn kappen schuren om ze te spuiten.
 
vandaag nog n beetje afgesteld en gereden, maar het wordt echt
gevaarlijk om erop te rijden. als ik volgas geef na een bocht ofzo dan
heb ik totaal geen grip meer op het voorwiel. ik ga kijken of misschien een
langere vertanding helpt.
anders zit er nix anders op als een framepje te pakken wat iets minder snel omhoog komt voor.

ook wordt morgen als het goed is een pakketje mijn kant op gestuurd.
hoop dit zo snel mogelijk binnen te hebben !