This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Aerox (M&M tuned)

Ik weet wel zeker dat 70 NG tuned meer kracht heeft al EVO 50.. maar met 50cc werken is altijd leuk. Lijp scoot al wat meer duidelijk over uiterlijke veranderingen? (stuurtje is een must tegenwoordig )
 
Kan die Power One, krukas de martelingen van je cilinder wel aan.
Ik vraag dit omdat ik nog niet veel over die krukas heb gehoord.
 
Ik weet dat een ng tuned meer kracht zal hebben dan een evo50 maar aangezien de ng nog niet tuned was en dat het geld mij niet op mijn rug groeit hebben we de ng gewoon verkocht.
En ik denk wel dat een evo50 sneller gaat dan een untuned NG.

Over de uiterlijke verandering:
De 2 rooie voorkappen , de grijze z kappen, de zwarte achterkappen en die boven het achterwiel : deze worden metallic donkerblauw.
Het radiatorkapje en het gaas in de z kappen worden fluor oranje
En de velgen en de onderkuip blijven zwart!
Tevens word er nog een cross stuurtje gemonteerd.
 
*Update*

Hier hoe de scoot er nu bij staat in de schuur, echt mooi is het niet maar vanaf morgen word ie weer opgebouwd.



Ook ff een foto van het blokje8)



En tenslotte een pic van de gespoten kappen


De quali van de pics zijn een beetje gaar maar de kappen zijn metallic donkerblauw gespoten met parelmoer lak erover:#

Nu rest alleen nog het in elkaar zetten van de scoot(en afstellen)
 
Last edited:
Kappen zijn een mooie kleur geworden, jammer dat sommige kappen opnieuw gespoten moeten worden.

Zet dat TNT-stuur erop btw
 
Originally posted by JaguaRox
Kappen zijn een mooie kleur geworden, jammer dat sommige kappen opnieuw gespoten moeten worden.

Zet dat TNT-stuur erop btw

Die Z-kappen laat ik zo, vind het niet zo erg dat ze niet superstrak zijn. Het kan er iig mee door.
TNT stuurtje komt er ook echt ZKR op 8)
 
Kga vandaag weer verder met het ding. Kappen en blok zitten er inmiddels al een tijdje onder. Moet alleen ff een paar schroefjes uitboren want die zijn een beetje erg dol. Dus het begint al ergens op te lijken. Hoop dat ie binnen 1,5 week helemaal in elkaar zit .(en ook beetje fatsoenlijk is afgesteld)
 
Hehe eindelijk heeft dat ding vandaag zijn eerste toeren gedraaid. Sproeier is nog iets te krap dus ik heb m niet vol open gedraait. Heb wat tegenslagen gehad met gashandle die kapoet is gegaan. Dus komt er in de loop van deze week maar meteen snelgas. Slag zal dan wel heel kort worden op 19mm maar dat boeit me niet. Stuurtje en koso teller zitten er inmiddels ook al op.
Dus ik hoop zo snel mogelijk weer digi pics te regelen.
 
*update*

Het werd wel weer tijd voor een update!
Dus hier zijn wat foto's(THNX TO JAGUAROX):*



Tuned by Meijer sticker




De Kapjes glimmen wel (dat fluor is zelf gespoten)


Het kontje:#
 
Last edited:
ZEER vette kleuren Combinatie :W Maak ook eens een picje met onderkap

Trouwens.. Is het niet kick om je velgen ook oranje te spuiten?
Trouwens 2.. Het is misschien heel vet om over de lijntje die over je lichtunit lopen fluor oranje stiping te plakken
 
Onderkuip moet ff opnieuw geschuurd en gespoten worden, want die is nog niet helemaal netjes.
De velgen worden misschien nog flour gespoten maar zo zien ze er ook niet lelijk uit vind ik .
En striping vind ik persoonlijk niks (no offense)