This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Aerox (M&M tuned)

Romanov

~M&M~
Ik d8 laat ik maar eens mijn projectje posten die ik samen met Sketchy m'n 2lingbroer aan het opbouwen ben.

Het hele scooter gebeuren begon allemaal toen ik een mooie SR stealth kocht heel mooi zwart met remus stickers etc maar daar heb ik geen pics meer van.
Na een tijdje std ermee rond te hebben gereden begon het wel te kriebelen om harder te gaan dus we schaften een ninja twinner aan.
Allemaal leuk en aardig op std cilinder maar we wilden wel wat harder gaan, dus toen de twinner verkocht.
De setup werd toen
-Airsal 70cc alu
-17,5 mm carb
-Gianelli shot etc

Na een tijdje gecrossed te hebben met deze set up naaide de cilinder vast.
Weer std gemaakt en proberen te verkopen die scoot.
Op de dag dat ie verkocht zou worden kreeg ik een ongeluk met die scoot DAMN:|
600 euro schade aan de scoot , toen hebben we die scoot maar weggedaan voor 600 euro(met schade uiteraard).

Mijn vader was op een dag in een goeie bui en kocht drie scooters
een aerox een sr stealth en een rally, na dat hij de rally en de sr verkocht had besloot hij om de rox aan ons te geven

Setup was toen
-Airsal 70cc alu
-17,5 mm carb
-gianelli Metal
en nog veel standaart rommel
De metal die was helemaal zwart dus die hebben we opgeknapt


De airsal die was al dood toen we hem kregen dus die is er afgegaan en de 17,5 mm ging er ook af.

Toen hebben we aangeschaft:
-een mhr vario
-deltaclutch
-19mm dell'orto
-hebo ng 70 cc

-en van Jaguarox een mooie evolution 70cc uitlaat


Na alles eronder gegooid te hebben zag de rox er zo uit




ook even saampies met jaguarox z'n beauty op de foto




Zoals je kan zien is de scoot nog niet erg mooi, dus gingen we wat plannen maken om de scoot wat mooier en nog wat sneller te maken.

Toen kwam er per post binnen een Tnt alu race stuurtje en een mooie bidalot c20

Omdat er ook nog een std krukas in het blokje zat is die er ook maar uitgehaald en hebben we een power one pen 10 gekocht.

De rox ligt nu helemaal uit elkaar en de kappen zijn geschuurd en naar de spuiter en die verwacht ik aan het einde van de week terug.

KLeurencombo:
-Metallic blauwe voorkappen zijkappen en Z kappen
-Zwarte velgen en onderkuip
-Neon oranje Radiator kap en gaasjes tussen de z kappen

Setup:
-Hebo Ng 70cc tuned
-bidalot c20
-power one pen 10 krukas
-mhr vario
-mhr deltaclutch
-19mm carb, die word misschien nog vervangen door een groter exemplaar.
-carbon polini membraamklepjes.

Het resultaat zal denk ik wel mooi worden :#
 
Last edited:
Vet...Alleen waarom M&M Tuned?
Die laatste Pic van C20 is @ mijn kamer, geen ©opy®ight hoor
 
wow dat die pijp op jou kamer heeft gelegen
I am honoured

maar ff ontopic cilinder word door een oom van me getuned en die heet van z'n achternaam ook Meijer dus deze scoot is door Meijer en Meijer getuned vandaar M&M8)

(hier dan maar ff de vastgelopen airsal8) ).



(hoe bedoel je die is dood ).
 
Last edited:
Gelukkig hebben jullie ook zo'n recht stuur ipv dat lelijke kale ori stuur 8)
Ben benieuwd hoe de kappen eruit komen te zien, geef maar ff een gil als ze klaar zijn.

Good luck
 
FF een vraagje over die mooie metal die je daar heb liggen....hoe heb je die zo mooi gekregen?!
 
*metal*

gewoon mooi opschuren en met hittebestendige lak inspuiten om lasnaden terug te krijgen met een gasbrander de pijp verhit op die plekken8) oefening baart kunst of je kan het in 1 keer
 
wat voor schuurpapier ofzo moet ik daarvoor gebruiken die van mij zit onder de roest en ik zal denk ik eerst dat weg moeten halen met een staalborstel ofzo...en waar kan ik die blanke lak halen??? ben het nog niet tegengekomen bij de praxis!
 
*search*

voor dit soort vragen kan je ook de search gebruiken, maar je moet je uitlaat gewoon helemaal blank schuren, als ie heel erg verroest is kan je het wel met een staalborstel doen, als ie helemaal blank is gewoon met motip hittebestendige lak inspuiten en laten intrekken.8)
 
ja ja wat een plannen he.
als ze nou ook nog uitkomen is het helemaal mooi.
we zien je vast nog wel een keer rijden of we droppen ff langs.

mazzls lhiphy (phil)
 
jah de plannen komen wel uit hoor, aangezien de kappen al bij de spuiter liggen en alle onderdelen behalve de krukas al binnen zijn8) , wees maar gerust het komt wel goed als je nou zorgt dat jou scootie tegen die tijd ook klaar is kunnen we ff sporten
 
ff update (zonder foto's)

De cilinder is verkocht omdat we een cilinder wilde die harder kon gaan.
Setup word nu!

*50cc evo lc!!
*c20
*19mm dell etc etc

Het spuiten van de kappen heeft enige vertraging opgelopen maar ik hoop dat ik ze aan het einde van deze week eindelijk binnen heb.
Morgen toch laatste examen en daarna hebben we alle tijd om de scoot in elkaar te zetten8) . More Pics Soon!!
 
Last edited:
Gaan jullie nou naar Lelystad met dat hok of niet?
Mja, ben benieuwd hoe de kappen worden.

Toch nog een andere brute Rox in de buurt gelukkig
 
Re: ff update (zonder foto's)

denk je dat de ng (tuned) niet wat meer kracht zal hebben dan de evo 50 ? maargoed, wel leuke scooter goed bezig, ga zo door!