This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Aerox 3B-R Tuned

Status
Not open for further replies.
Originally posted by Bas@Area
In het boekie die bij de Speed zit staat iets van 0.45mm toch ?

Dat doet hier weinig terzake... de hele situatie is nu natuurlijk anders.
 
Originally posted by Bas@Area
In het boekie die bij de Speed zit staat iets van 0.45mm toch ?
standaard speedkit is dat goed te doen. maar met evo sucker is het weer geheel anders..
 
achterveer heeft nog neit geklaagd
ik ben vandaag wat aan t afstellen geweest, en t komt nu wel redelijk op toeren maar het blijft stotteren(ook op volle toeren)
ben al van sproeiers 108 naar 88 gegaan, daar rijd ik nu mee.
bougie blijft zwart.
morgen even opnieuw mengen, zou kunnen dat het te rijk gemengd is. veel kleiner durf ik qua sproeier eigk niet te gaan.
anders maar ontsteking nakijken ofzo :?
dit is met een w34eszu btw. met een normale ngk10 stotterd ie ook..
 
mss stom maar zit je onsteking niet gewoon los? ik had het nml ook ding bleef maar stotteren, waren die boutjes van de grondplaat los gegaan.
 
die heeft boyd vastgezet, dus dat kan nooit het probleem zijn, maarja kan het altijd morgen ff checken, thanx

/MOD EDITED
 
Originally posted by Enrico@nrg
Al dat miereneuk gedoe maakt toch nix uit... Zal wel iets anders zijn.

Stomme opmerking, soms kan het echt aan kleine dingetjes liggen. M'n racer liep eerst opeens ook voor geen meter, electrode afstand ietsje veranderd en toen liep ie in een keer als een kanon. Ik zou het iig eens proberen.
 
Originally posted by Enrico@nrg
Al dat miereneuk gedoe maakt toch nix uit... Zal wel iets anders zijn.

Dit is geen mierenneuken. Het kan echt een verschil van dag en nacht zijn. Ik snap het eigenlijk niet helemaal dat je dit zegt. Bedoel je er iets anders mee, ofzo?
 
electroden afstand naar 0.4 gezet, ik ff warmdraaien, stap erop, beetje gas, tieft er gelijk bijna af 8P
volop otowheelie nu, en geen gestotter meer
verder afstellen.
 
ik heb de gewichtjes in mn delta vervangen door moertjes. ook heb ik er sleufjes in gezaagd. tevens mn rollengewicht verlaagd naar 2.7 oid, heb nog 2.5 liggen. t komt nu heel lekker op toeren, en dr zit zeker veel power in.
als je vanuit stilstand wegrijd houd je hem net aan de grond als je helemaal voorover leund en hee hard op t stuur drukt. met afstellen, kan het zeker nog vetter.
t maakt wel een en0rm kabaal, t galmt echt heel hard, niet normaal meer. is ff kijken of ik dat zo laat, of toch een buddyfiltre of een kartbox oid maak.
tevens vandaag mn std ontsteking aangepast[grondplaat een mm of 2 a 3 verdraaid] voor een wat vervroegde ontsteking. momenteel regent het hier, dus testrijden zal er vandaag wel niet in zitten verder.
verder moet ik nog mn carterkap afmaken, was begonnen met frezen erin, maar toen had ik ineens al t spul in huis en toen wilde ik graag rijden dus ja, toen heb ik die carterkap maar half-af gemonteerd. vanavond ff mee verder denk ik.
ik zit niet stil iig
 
Originally posted by Joost@aerox
electroden afstand naar 0.4 gezet, ik ff warmdraaien, stap erop, beetje gas, tieft er gelijk bijna af 8P
volop otowheelie nu, en geen gestotter meer
verder afstellen.

aiai enrico
 
Originally posted by Speeddrake
Zo zie je maar weer dat zoiets kleins toch wel helpt

Idd!

Het was heel grappig.. Ik was een paar dagen terug bij Joost.. En maar van alles proberen, maar die stotter wou maar niet weg!! Op een gegeven moment zaten we echt allebij stil en echt met een blik van: DAMN wat kan t' nou zijn!?!?!?!

Was wel grappig
 
Status
Not open for further replies.