This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Aerox 3B-R Tuned

Status
Not open for further replies.
nou hier zijn ze dan
we waren na t eten nog ff aan t afstellen gegaan, echt lekker loopt het nog niet.
maargoed, hier iig de pics:

status:


KRD nieuw type?






ophanging:


tail:


gemonteerd:




welk merk?


filter+speed


ik aan t beunen [mind de opwarmzooi ]



ff testrijden:


ff wat opmerkingen:
ik neem een recht stuur, want ik krijg mn killswitches niet op mn normale stuur. je ziet t op de laatste foto, daar zijn ze gemonteerd, maar std stuur ziet er niet uit. word dus wat aan gedaan.
t loopt nog niet echt lekker. morgen nog even mee aan het prutsen.
overall ben ik iig tevreden dat het rijd, potentie heeft ie zeker. de rest is afstellen
 
Hij begint zekers vet te worden , als je nog een groter rad. nodig hebt moet je het maar ff vragen op msn,heb er diverse in de aanbieding (voor echt heel weinig)

Nu nog Rotor en evt grotere carb
 
Boyd hier, Joost belt ff met zen wijfie. Volgende stap wordt rotor denks daarna carb, alhoewel hij het net ook over een recht stuurtje had.
 
ik kocht [door hele weirde omstandigheden] een speed zonder zuiger. hier kreeg ik een zuiger bij naar keuze. bij jps had ik gehoord dat evo zuigers harder zijn dan malossi zuigers. worden van een harder materiaal gemaakt, volgens ben de vos.
komt bij, dat een evo zuiger platter is, en hierdoor mn compressie wat omlaag gaat. die is bij een std speed erg hoog. marco en sjoerd hebben dan ook de kop uitgedraaid, ik los het zo op.

//edit//
bas: tot nu toe word ie totaal niet warm, haalt net de 55 ofzo. mocht ie later toch warmer worden dan weet ik je te vinden. thanx anyway

//edit2//
wat we hebben gegeten hangt deels over mn rad op wat pics
 
euh, zo goed als. is wel afgewerkt door thijs rutten. ik heb er zelf verder nix aan gedaan. dat kan later altijd nog..

//edit//
carter is btw wel mee gespeeld
 
ik heb nix te doen dus ik post nu ff heel mn setup :

-Carters tuned
-krd f1[nieuw type]
-Malossi mhr speed[afgewerkt]
-Malossi e13 filter
-Malossi mhr vario
-Malossi mhr delta clutch
-Malossi vl14
-Dellorto 21mm
-Polini Evo poulies
-Polini Evo snaar
-Power one pen 12
-SKF c4

overigens heb ik bardahl vba racing olie. ik kwam bij jps voor a747, maar ben de vos raadde me deze aan. beiden duur, en ik vertrouw hem wel, dus meenemen dat spul. overigens rijd boyd er ook op.
 
Why maar een 21mm joost?
Ik zou 24/28 gaan, lust ie heus wel hoor

En wat is er trouwens afgewerkt aan die Speed, moet er bij mina ook afgedraait worden?
 

Je krijgt op deze manier wel een squish waarde die behoorlijk oploopt naar het midden toe...

En is de speling gecontroleerd met die Evo zuiger?

Leuk projectje...
 
Originally posted by RobvdZande
Why maar een 21mm joost?
Ik zou 24/28 gaan, lust ie heus wel hoor

En wat is er trouwens afgewerkt aan die Speed, moet er bij mina ook afgedraait worden?

ik had een 21, en nog geen geld voor een 24, das de hoofdreden

Originally posted by Kneiter
fruitig, wordt dadelijk leuke strijd als we keertje gaan sprinten speed+krd vs speed+krd....

idd, maarja, licht frame vs hele scoot naja kan ik dan iig als excuus gebruiken 0?

Originally posted by Joël
Je krijgt op deze manier wel een squish waarde die behoorlijk oploopt naar het midden toe...

En is de speling gecontroleerd met die Evo zuiger?

Leuk projectje...

speling is gechecked.
de squish loopt idd op, maar ik zou niet weten wat hier precies het nadeel van is, en of het wel een nadeel is..
 
0,53 is wel heel erg krap voor een speed op minarelli zeker met een stnd binnenkop... En ja ik heb gelezen dat je met een evo zuiger rijd...
 
Originally posted by Morpheus
0,53 is wel heel erg krap voor een speed op minarelli zeker met een stnd binnenkop... En ja ik heb gelezen dat je met een evo zuiger rijd...

Wat lul je dan?

Verschil in compressieverhouding is zeker wel erg groot met een Evo zuiger, bovendien zal die 0,53mm de kleinste waarde zijn van de squish...

Misschien kan ie zelfs nog krapper, alleen m.b.v. een nauwkeurige buret kun je daar achter komen.
 
Status
Not open for further replies.