This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Aerox 3B-R Tuned

Status
Not open for further replies.
maar weer ff een updeet
ding rijd nu redelijk, afstelling is redelijk. alleen dat geluid.. 8P
echt te hard, dus ik ben is gaan zoeken naar alternatieven. na wat afwegen maar besloten een buddyfilter te gaan maken.
vandaag naar jps geweest, om een recht spruitstuk te halen. er blijkt maar 1 recht spruitstuk te bestaan voor minarelli, en dat is een 25mm spruitstuk, binnendiameter 28mm.
ik heb nu nog een 21mm, maar ik ga zelf een ring oid fixen zodat ie er toch in past. later is kijken voor een 24(die er redelijk inpast) of een 28, wat weer wat meer gepruts is.
verder heb ik 60mm pvs besteld. een 90 graden bochtje en een recht stukje, zodat ik in mn buddy uitkom. ik heb gekozen voor 60, omdat ik een 60mm kelk heb, en mn filter is ook 60mm. 70 is wel groter, maar dat sluit allemaal niet mooi aan. mocht het te weinig lucht krijgen kan ik altijd nog groter gaan..
om in mn buddy uit te komen moet ik wel wat aanpassen aan t frame, maar dat moet allemaal wel lukken.
ook moet het spruitstuk wel wat ophogen, dat doe ik dmv een oud std membraan sl0pen.
t is wel wat werk, maar hopelijk is het zo een stuk stiller. dinsdag komt het pvc binnen, maar ik kan nu alvast wel de andere aanpassingen doen.

ook had ik een tnt stuur besteld, bij scootparts, maar die was daar helaas niet voorradig. hier in de buurt ook niet te krijgen. bij jps wel een leuk stuur gezien, denk dat ik die maar neem.
ook ben ik nog op zoek naar een snelgashendel.

soon pics/filmpjes
 
Gewoon middelste deel van die steun uitzagen, daarna stukje metaal van ong 4cm lassen van het uiterste deel van dat overgebleven steuntje naar onder aan het frame (dit komt onder een hoek te staan waarmee je een driehoek vormt, en zoals in de sterkteleer is een driehoek zeer sterk) en dit langs alle 2 de kanten.
 

Ja, en dan? Heb je dan de oorspronkelijke stevigheid terug ofzo?
 
ik zal wel es zien hoe ik het ga doen, zal wel heel blijven lijkt me ja, of dat stuk nou zo essentieel is?
 
mjah idd, is puur om jou/je buddy te dragen. zoveel gewicht komt er ook weer niet op, je eigen gewicht/4, in mijn geval 16kg niet echt heel veel dus. daar fix ik wel wat op
heb btw al een rubber ringetje gefixed zodat carbin 25mm spruitstuk kan.
 
ik verveel me, dus ff mn volledige setup momenteel posten:

-Malossi mhr speed afgewerkt
-Carters 3B-R tuned
-Kundo KRD F1 nieuw type
-Power one pen12 as met skf c4 lagers
-Malossi vl14
-Malossi recht spruitstuk
-Dellorto 21mm
-Malossi e13 filter[word ingebouwd in buddy]
-Malossi mhr vario
-Polini Evo poulies
-Polini Evo snaar
-Malossi delta clutch

2buy:
-binnenrotor
-24/28 carb


verder heb ik gister een ontwerp voor een sticker heb gemaakt. ik heb deze nog bij niemand gezien, dus ik zal de eerste zijn
boyd zal hem ws ook op zn scoot plakken



formaat en plaatsing nog niet bekend. zie je hier straks iemand mee rijden dan is dat een faker
 
Netjes hoor.
Wil je echt niet van pijp ruilen ?

BTW, die letters van tuning in je sticker lijken precies als de rest terwijl het niet een std lettertype is...echt goed gedaan
 
helm gaat op mn hoofd
filmpjes komen wel als ie weer rijd, dat zal denk dinsdag zijn, dan komt mn pvc
heb morgen nog wel wat werk om te goed te krijgen.
spruitstuk is al opgehoogd, carb past nu redelijk. rubberen ring in spruitstuk lijkt ook goed te zitten, carb klemt redelijk.
morgen stukje frame weghalen, buddy open fresen en dan kan kijken of het wat stiller is.. :X
 

Vergeet niet te zeggen dat er pas filmpjes komen als onze scooters klaar en afgesteld zijn.. Zowel Ik als Joost en Boyd zullen erin te zien zijn Ja ja ZELFS ik Wacht maar
 
oh mijn god weer een nieuwsflash uit het 3br kamp 8P nee hoor dat is juist cool, joost goed bezig al hoewel ik dat geluid alleen maar vet vind })
 
Status
Not open for further replies.