Achterschijf monteren op Piaggio New Fly 4T2V snor

HansieNewFly

New Member
Ik kwam laatst een foto tegen van een Piagio New Fly waar en achterschijf en remklauw op was gemonteerd.
mijn vraag luidt.
Kan het op dit type scooter een NRG blok zijn. is deze in 4T beschikbaar. En is er een blok van een NRG zonder waterkoeling maar met een remschijf achter.
Ik heb goed begrepen dat het voorwiel zou moeten passen. Volgens mij zijn dit wel wielen van een NRG.

Een blok met waterkoeling kan ik denk dat de radiateur niet kwijt raakt onder de kuip.
alle adviesen en ideen zijn welkom.
 

Attachments

  • 8bf9a12b-98e5-4dbe-90f0-9143a0b79d56.jpg
    8bf9a12b-98e5-4dbe-90f0-9143a0b79d56.jpg
    122.7 KB · Views: 14
  • fe2959d0-f395-4f5a-867b-ae58496afe79.jpg
    fe2959d0-f395-4f5a-867b-ae58496afe79.jpg
    94.9 KB · Views: 14
Advertisement - register to remove this

Misschien is dat blok van een vespa of zo?

Volgens mij is het een kort carter blok.. Want ik weet dat bij mij achter de schokdemper nog een stukje langer blok heb.

Zou ook van een ZIP SP (in 4takt) kunnen zijn..
 
Zijn ook beugeltjes te koop zodat je een klauw kan monteren op een carter zonder de standaard bevestiging. En voor zover ik weet zitten die originele bevestigingen boven aan je carter en niet hoe dit zit gemonteerd. Verder kun je op Pia blokken de remschoenen van je trommelrem eraf halen en doormiddel van een naaf temonteren dus een luchtgekoeld blok met schijf maken
 
Zijn ook beugeltjes te koop zodat je een klauw kan monteren op een carter zonder de standaard bevestiging. En voor zover ik weet zitten die originele bevestigingen boven aan je carter en niet hoe dit zit gemonteerd. Verder kun je op Pia blokken de remschoenen van je trommelrem eraf halen en doormiddel van een naaf temonteren dus een luchtgekoeld blok met schijf maken
Kun jij mij hier eens over bellen
Post automatically merged:

Zijn ook beugeltjes te koop zodat je een klauw kan monteren op een carter zonder de standaard bevestiging. En voor zover ik weet zitten die originele bevestigingen boven aan je carter en niet hoe dit zit gemonteerd. Verder kun je op Pia blokken de remschoenen van je trommelrem eraf halen en doormiddel van een naaf temonteren dus een luchtgekoeld blok met schijf maken
Kun jij mij
Kun jij mij hier eens over bellen
hoe stuur ik jou een privé bericht
eens over bellen
 
Back
Top