Hansiee

New Member
Hallo Hansiee hier, ik rijd een Gilera runner 125 2t FXR uit het jaar 1999 en ik zit met een probleem ik heb sinds kort een rvs bocht aangeschaft voor mijn sm06. En ik heb enorme moeite om dat ene moertje aan het rechter kant van het inlaat vast te draaien, ik kom er erg moeilijk bij door het swingarm met de hand er op te zetten kan nog net heb een buigbaar verlengstuk geprobeerd en buigbaar kop gebruikt zelf van de andere kant (kant van het carterkap) heb ik het geprobeerd en het lukt een beetje maar verder dan twee slagen kom ik niet helaas. Zelf heb ik geen zin om het blok los te halen om één moertje vast te draaien iemand tips of oplossingen Graag! b.v.d.
mvg
 

Attachments

  • inlaat runner 125 zwart paars.jpg
    inlaat runner 125 zwart paars.jpg
    89 KB · Views: 15
Advertisement - register to remove this

Schokbreker losmaken op het blok, dan ff iemand vragen of die de achterkant van de scooter optilt dan kun jij ondertussen beetje rommelen om de bocht erop te zetten. Heb je wel een dikke pakking om ertussen te zetten? Of 2 normale 180cc pakkingen kan eventueel ook. Anders sluit ie niet goed af
 
Schokbreker losmaken op het blok, dan ff iemand vragen of die de achterkant van de scooter optilt dan kun jij ondertussen beetje rommelen om de bocht erop te zetten. Heb je wel een dikke pakking om ertussen te zetten? Of 2 normale 180cc pakkingen kan eventueel ook. Anders sluit ie niet goed af
Ah zoo oke ga ik meteen doen thanks ,ik heb begrepen 1 normale pakking bij de cilinder te gebruiken minimaal 3 bij de bocht is dat ook goed?
 
Ah zoo oke ga ik meteen doen thanks ,ik heb begrepen 1 normale pakking bij de cilinder te gebruiken minimaal 3 bij de bocht is dat ook goed?
Ja dat kan aardig kloppen, zolang je er maar genoeg hebt. Stond laatst zelf te kutten met 2 stuks in totaal dat ging niet werken
 
Back
Top