Polini corsa 70cc ac piaggio monteren

Jordy.p

New Member
He allemaal, ik ben van plan om binnenkort mijn polini corsa op mijn zip te zetten. Ik had verwacht dat er een beetje info bij de cilinder zou zitten over de ideaale squash maar dat zat er helaas niet bij en is ook niet bepaald makkelijk te vinden. Ik weet dat het allemaal niet heeeel veel uitmaakt op een gietijzeren corsa'tje maar als ik hem dan toch monteer wil ik het wel zo mooi mogelijk doen. Conclusie: Heeft iemand een richting in gedachten voor de squash? En ik denk kwa cilinder kop niet te vast draaien toch?

Alv bedankt.
 
Advertisement - register to remove this

Hoeveel pakkingen zitten erbij? Als er 1 voetpakking.en 1 koppakking bij zou zitten zou er niet te veel aan extra pakkingen tussen doen, word dan alleen maar zo'n punt waar valse lucht word getrokken. 11nm vastdraaien als je een momentsleutel hebt
 
Hoeveel pakkingen zitten erbij? Als er 1 voetpakking.en 1 koppakking bij zou zitten zou er niet te veel aan extra pakkingen tussen doen, word dan alleen maar zo'n punt waar valse lucht word getrokken. 11nm vastdraaien als je een momentsleutel hebt
Zit alleen een voetpakking bij verder alleen dat rubberen afsluitringetje
 
Dan hoef je je om je squish echt geen zorgen te maken. Beetje olie over je zuiger voor de cilinder er over gaat en dan zit je goed
 
Back
Top