Welke primaire en secundaire vertanding op peugeot tkr 70cc polini corsa met 19mm carbu en high speed varioset sneller dan 90km/u te krijgen

doeternitoe

New Member
Ik heb op mijn peugeot tkr 50cc, cilinder vervangen naar een polini corsa 70cc met 19mm racecarbu. High speed varioset met cnc stage6 poelie, racekoppeling en yasuni r uitlaat maar hij gaat nog steeds even rap dan voor ik alles heb vervangen, nu hebben ze mij wijsgemaakt om primaire en secundaire vertanding te vervangen. Maar welke heb ik nodig om sneller te gaan ik heb 12 inch wielen. Kan iemand me helpen aub
 
Advertisement - register to remove this

Heb je daar uberhaupt andere vertanding voor?
En als.je dat allemaal hebt vervangen en je gaat niks harder dan eerst dan is ie niet goed afgesteld en zou ik daar eens naar kijken ipv geld uitgeven aan vertanding en nogsteeds niet vooruit komen
 
Heb je daar een andere vertanding voor?
En als.je dat allemaal vervangen is en je gaat niks harder dan eerst dan is ie niet goed afgesteld en zou ik daar eens naar kijken ipv geld uitgeven aan vertanding en nogsteeds niet vooruit komen
Wat stel je dan voor om te doen?
Regeling van carbu is goed, de bougie heeft de juiste kleur.
Roolletjes heb ik vervangen van 3gr (waar hij volgas blijft staan )tot en met 13,5 gram dat er nu in zit.
Drukveren polini wit, blauw, de originele en nog een gele. Heb nog een set drukveren liggen van stage 6 maar dit heeft niks met de topsnelheid te maken. Op de racekoppeling zitten ook straffe blauwe polini trekveertjes, die heb ik ook al is verwisselt maar das ook om op te trekken niks te maken met top. De kelk heb ik eraf gedaan en mijn originele luchtfilter aangepast, oogt mooier,stiller en kleinere sproeier nodig. Ik weet het ff nimmer, iemand van de shop zei die vertanding of oversized poelie gebruiken. Maar voor peugeot heb je niet veel. Iemand nog ideeën of site voor race onderdelen peugeot tkr? Grtz
 
Je kan hem eventueel ff op de testbank zetten en dan zien ze daar vrij snel of je de afstelling helemaal perfect hebt en dat daar geen winst meer zit. Dan kun je kijken naar wat je eventueel moet vervangen om te komen waar je wil qua vermogen.
Voor Peugeot is er inderdaad niet.bijzonder veel te krijgen. Maar wat we vroeger al deden was Piaggio onderdelen passend maken. Dat was het minste werk en veel.paste er.zo bijna meteen op.
Vergeet niet dat als je een hele vertadingset vervangt je snel.naar de 150 a 200 euro gaat.

Weet niet uit mn hoofd wat er voor blok onder een TKR hangt maar ik ga ff uit van een zelfde verticaal.carter zoals speedfight wn vivacity

Wat je zou kunnen overwegen is om er een Piaggio blok onder te hangen. Dat is vrij simpel te doen en veel meer voor te koop.
 
Back
Top