Gianelli Rekord, de juiste uitlaat voor mijn cilinder? Polini corsa 70cc AC

Jagende

Member
Hallo allen,

Ik heb momenteel een Sito plus lang model op een Polini Corsa 70cc cilinder AC. Ik weet niet of de rest van mijn setup er erg veel toe doet maar even kort:
Polini vario
Polini 3g koppeling
Malossi vl11 membraan
17,5 carb
Origineel luchtfilter met malossi element

Polini corsa 70cc AC
Materiaal: Gietijzer
Fabriesopgave Polini:
Max toerental: 10.200 Rpm
Vermogen: 11 Pk

Nu kwam ik een Gianelli Rekord uitlaat tegen en kan ik deze nieuw aanschaffen voor €100 (normaal €150), ik weet dat vele mensen zeggen: koop een yasuni R maar ik wil liever wat anders aangezien deze enigszins prijzig is en iedereen deze al heeft. Als ik naar de expansie kijk lijkt hij wel een beetje op een Yasuni R alleen loopt deze bocht mooier
Hoe zijn deze uitlaten in kwaliteit en zal mijn vermogen er op vooruit gaan ten opzichte van de sito plus?
1642764668711.png
 
Advertisement - register to remove this

iedereen gebruikt die uitlaat omdat hij gewoon optimaal is voor de cilinder, als ik jou was zou ik je brommer onderscheiden van de rest door cosmetica ipv motorische onderdelen die fatsoenlijk op elkaar afgesteld moeten zijn om goed te draaien...
 
iedereen gebruikt die uitlaat omdat hij gewoon optimaal is voor de cilinder, als ik jou was zou ik je brommer onderscheiden van de rest door cosmetica ipv motorische onderdelen die fatsoenlijk op elkaar afgesteld moeten zijn om goed te draaien...
Dat heb ik al gedaan, maar een uitlaat die er anders uit ziet dan de rest is toch wel een groter verschil.
De gianelli rekord kan ik dus voor €100 krijgen nieuw terwijl een yasuni R ruim €200 is. Tweedehands ga ik niet doen omdat ik alles graag nieuw koop.
Daarom mijn vraag, is deze uitlaat vergelijkbaar aan de yasuni R? Qua buitenkant zijn ze in mijn ogen redelijk identiek, maar wat er aan de binnenkant aanwezig is weet ik natuurlijk niet.
 
Back
Top