This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

ABT Kymco DJ80

wat een vet project!
alleen die uitlaat bovenlangs vind ik personelijk mooier!
verder vind ik 13pk wel veel voor een kymco
je moet er maar op durfen rijden
veel suc6
 
mario said:
Wat een schijtproject zeg. Pffffff

+ralf+ +ralf+ +ralf+

<Edit>

Heb die TMX27 binnen. Echt -:-


Smoel houden, NulPk-tuning :L



@ J-491RR: dat rijden op een kymco is idd ff wennen
 
Heb je ook nog met werkende vario gemeten? Dan had je ws. hoger kunnen scoren.

En een Mikuni TMX 27 ?? foto's!!
 
Die TMX27 is idd een erg mooie carburateur, misschien dat ik hem eens van Mario ga lenen ...... :7

Zaterdag in Genemuiden geweest:







1e run ongeveer 9,4 gereden met een top van 82km/h, niet echt super, maar als je bekijkt dat de cilinder al 10.000 km achter de rug heeft......

2e run was hij te warm geworden omdat ik moest wacht op oa een omgevallen aerox , een metertje of 30 voor de finish begon hij rot te lopen en heb ik hem uitgezet.......
 
malossi_aero said:
vet hoor je kymco...
weet iemand trouwens waar zo'n powerjet voor dient?


zodat je hem bij halfgas wat armer kan zetten met de main jet zonder dat je volgas te arm komt te staan
 
Hier nog 3 foto's gemaakt door Razma:









Plannen voor volgend jaar:

-Er zit al een compleet nieuw frame in de pen -:-
-Het motorblok zal ook flink veranderen, met als doel er zo'n 18-20 Pk uit te halen.

Waarschijnlijk zal deze kymco zo blijven zoals hij nu is, alleen zal de Selletra en de carburateur er wel van geleend worden voor het nieuwe blok.
Wat hiervoor in de plaats komt is afhankelijk van wat de eigenaar van de scooter wil investeren......
 
Vet ding, heb je zien staan @ genemuiden....

Dit is idd weeris wat anders dan de meeste projecten hier, ga zo door en laat het vlammen.

15 pk wordt moeilijk denk ik