ABT Kymco DJ80

ABT said:
Ik wed niet meer met jouw om kratten bier.....

Nouja alleen als we wedden dat jouw BWS binnen nu en een maand vastloopt :X :+

Dat ding loopt anders nooit vast hoor *D

En doet 'ie dat wel dan is JOUW zuiger mol :rolleyes:
 
mario said:
En doet 'ie dat wel dan is JOUW zuiger mol :rolleyes:

Shit die zuiger is idd van mij, ja |( Doe maar niet, nee 8)

We dachten 2 jaar geleden dat 20 pk met een mina/pia scooter onwaarschijnlijk was...

Dus ik zie het nog wel gebeuren

Het zal waarschijnlijk nog wel even duren, maar het is wel mijn doelstelling om in die richting te gaan komen...... :)
 
ABT said:
Nu echt voor de laatste keer met het oude blok aan het testen geweest, net de 15Pk niet gehaald :'( Maarja 14,8 is ook leuk (ongecorrigeerd kom ik waarschijnlijk wel boven de 15 )

Alleen het rare is dat het topvermogen wordt afgegeven onder de 12.000 tpm, dat zou niet helemaal de bedoeling moeten zijn als je naar de cilinder en uitlaat (evo6) kijkt. :rolleyes:

Ik ben er nog niet echt over uit waarom dat zo is, maar ik denk dat de cilindervulling boven de 12k erg slecht wordt (door de inlaat), als ik de oplossing daarvoor gevonden heb, moet het dus dik over de 15 gaan....... :)

Maarja dat ga ik wel proberen te verhelpen met het ProRaceII-blok, want ik moet en zal met een Kymco de 20Pk halen....... :P

Dan is het koppel nu in ieder geval dik in orde. Nu alleen nog wat toeren winnen idd...

Netjes hoor, wordt je cilinder alleen niet te warm tijdens een run (-> sterk afbouwend vermogen) Ik zou toch wel iets van een koelvin monteren... Of grotere koelribben op die cilinder zetten.
 
Joël said:
Dan is het koppel nu in ieder geval dik in orde. Nu alleen nog wat toeren winnen idd...

Netjes hoor, wordt je cilinder alleen niet te warm tijdens een run (-> sterk afbouwend vermogen) Ik zou toch wel iets van een koelvin monteren... Of grotere koelribben op die cilinder zetten.

Die toeren zijn een beetje het probleem, ja

Maar ik ga het niet meer proberen met deze cilinder, buiten dat de zuiger ongeveer 4x kleiner is dan dat ie mag zijn, rij ik zoiezo al met een vrij ruige timing, (198/125) en met standaard spoelers die helemaal niet goed gericht staan enz, dus ik vind dat het nog vrij goed loopt zo.

En ik denk ook dat ie toch nog te warm wordt, er staat wel een ventilator (TJE) op te blazen maar daar redt je het niet mee.

Op de weg kan je hem ook niet meer als een paar honderd meter volgas houden anders loopt ie warm, maar dat is precies lang genoeg voor een sprint :p

Maar ik denk dat als ik de ontsteking een stuk later zet dat hij ook niet zo warm meer wordt :)
 
mario said:
Vette D.E.S. Power :P

Of 17,3 pk Airsal power

Moet je zeker hebben ja +ralf+





Of Argus power; ook leuk *D

Nee, er komt geen D.E.S systeem op, op mn Puch misschien :P



Maar moet jij je "Project"page niet updaten, nu loopt het nog 8)
 
volgens mij zit er patent op het D.E.S systeem
hoe ga je dat doen dan
zaterdag denk even testen met pijpje in de hoge pijp en speciale olie ( heb ik al)
 
JohanVonk said:
volgens mij zit er patent op het D.E.S systeem
hoe ga je dat doen dan
zaterdag denk even testen met pijpje in de hoge pijp en speciale olie ( heb ik al)

Patent staat op mijn naam +ralf+ , ik heb de uitlaten voor je ontworpen, dus....... :P
 
Back
Top