Raymond
FRED MOTOREN
Mol said:Haha, was ik al beetje door jou met die nrg. Nadat D.J. langs was gekomen wist ik het 100% zeker.
offftopic: mol je heb je oude ava weer +ralf+
Mol said:Haha, was ik al beetje door jou met die nrg. Nadat D.J. langs was gekomen wist ik het 100% zeker.
BeTa Tuning said:Heb je die uitlaten zelf gemaakt, zo ja hoe berekent en met welke methode gelast? TIG of MIG
keep on the good work
ciao
BurN said:wat voor slag heb je ?
Arthur. said:En verbeter die score van mij he....
NeoHippie said:Is dit geen idee om cilinderkopjes te teste op de Kymco AC?
Blijkbaar koelt het genoeg.
![]()
emo said:hmm.. that is a Mina. twin engine with L/C cylinder head..
ABT said:No, according to me, it are massive aluminium blocks
ABT said:De cilinder afgemaakt:
http://members.lycos.nl/abtuning/overige/mk1.jpg
http://members.lycos.nl/abtuning/overige/mk2.jpg
Er is eigenlijk best veel aan gedaan:
- Cilinder getuned
- Cilinder gepoetst (Er zat een stootrand in)
- Zelf een binnenkop gemaakt
- De originele binnenkop aangepast
- Polini Evo kvs-aansluiting op de kop gemaakt
- Messing kvs-aansluiting gedraaid en in de koelmantel gemonteerd
- Cilinder even geparelstraald (vond ik mooi)
De zuiger is overigens een Athena Racing (flat), omdat ik dat hele mooie zuigers vind.
Ik ben nu begonnen aan het carter, daar zit nog vrij veel werk in, vooral de inlaat![]()
Het plan om met een langere slag te gaan rijden is even in de ijskast gezet, om de simpele reden dat ik dat nu financieel niet trek (zonder bijbaan), maar van de zomer wordt er een krukas verbouwd en ga ik met 79,9cc ofzo rijden.......![]()
Browni said:Wow nice project! I like custom made parts!![]()
I have a very similar home made cylinder head for my EVODid you make it for the flat piston?