Aanslagen in London...

Ik hoop niet dat er weer van die 'Stoere Buitenlanders' zijn in mijn omgeving, die deze aanslag weer een 'vette' en goede aanslag vonden... :X

Net zoals vorige keer :|
 
Daniel@NRG said:
Dude, op jou kots ik weet je dat, deze kankerzooi nog een beetje goedpraten ook. Jij vind dus dat die mensen die zo iets doen hersens hebben? Volgens mij stond jezelf achteraan bij het hersenen uitdelen.

Deze man hier vindt het nog vet ook ofzo wat er is gebeurd. blaat niet aub, kanker linkse geitenwollensok.

Ik ben het wel eens met Dedmer (ofzoiets). Jij interpreteert het alleen helemaal fout. Ik vind het dus ook verschrikkelijk wat er gebeurd is vandaag en daar moet zo snel mogelijk een einde aan komen of iig iets aan gedaan worden. Een eind aan maken zal wel nooit lukken (ga nou niet zeggen van "met zo'n instelling gaat de wereld kapot bla bla bla", maar dat is wel de realiteit).
Maar om maar even terug te komen op wat Dedmer (?) zei......... Om zoiets "rond te krijgen" heb je echt wel hersenen nodig. Ik denk dan ook dat er een grote organisatie achter zit met mensen die zo'n keer of 10 slimmer zijn dan de meeste forummers hier. Zulke aanslagen pleeg je niet zomaar even, daar zit een organisatie van jaren en jaren achter. Ze zullen dan ook al wel tijden bezig zijn met de volgende aanslag(en). Dat bedoelt Dedmer lijkt me zo. Anders moet ie het maar even uitleggen (PM kan).
Verder.... r.i.p voor alle onschuldige burgers van vandaag.

Nick.
 
AntifoXx said:
ik had eigenlijk verw8t koninginendag maja is nix gebeurt...
maja als ik een terrorist zou zijn zou ik de drukste dag kiezen waarmee je de meeste sl8toffers mee kan maken en dat is toch echt koningenendag en zoiets kan je toch echt niet tegenhouden
maakt niet uit hoe goed getraind je ben want het kan overal gebeuren en op alle manieren en op alle tyden ;) dus op zoiets ben je echt niet voorbereid...


maja om binnen te zitten wanneer er evenementen zijn dat is ook niet te doen...
zoiets als opgesloten in eigen land :p in je kamer oke maar eigen land :p
ik vind het toch wel erg als ik zie wat er allemaal gebeurt en als ik ff goed ga nadenken dan gaan we niet dood door een komeet of kanker ofzo
het zijn de mensen die zichzelf afmaken voor eigenlijk helemaal nix :S


drukke dagen binnen kort in nederland, lelystad scootermeeting 2005??


ff ontopic, dit is gewoon een nieuwe manier van oorlog voering, ik heb het idee dat frankrijk de volgende zal zijn.
 
Al quida (of hoe ej dat ook typt :p) heeft ooit gezegt dat ie 3 steden wou pakken...

1. Madrid (Gelukt)
2. London (Gelukt)
3. Nederland (Welke plaats weet ik niet :?)

Als dit zo is, is dat zwaar kut... :'(

Edit: R.I.P alle onschuldige mensen...
 
P.J said:
Pff, het zijn dan nog altijd mensen die gevormd zijn door idioten, tuurlijk moet ik er niks van hebben, maar als er van zo'n kansloze uitspraken worden gedaan hoeft het voor mij ook niet.. en noem je dat dan geen generaliseren?

Weet je wel wat generaliseren betekend man, ik weet niet hoor, maar ken jij ook lieve terroristen dan? :L +ralf+
 
ik hoorde 50 :S
die mensen weten het zelf niet cker
elke nieuwsstation en radiostation zegt weer wat anders
met andere woorden hun weten het zelf neit cker
laten we er vanuitgaan rond/tegen de 50
 
ZmokerZ said:
Al quida (of hoe ej dat ook typt :p) heeft ooit gezegt dat ie 3 steden wou pakken...

1. Madrid (Gelukt)
2. London (Gelukt)
3. Nederland (Welke plaats weet ik niet :?)

Als dit zo is, is dat zwaar kut... :'(

Edit: R.I.P alle onschuldige mensen...


eerst frankrijk en duitsland, misschien is italie ons ook nog voor.
 
om maar ff te reageren op alle vermoedelijke schuldigen..

al waren het paars met groengestipte marsmannetjes, Het is gewoon kut dat zoiets uberhaupt gebeurd.. :( gaat echt nergens over, en het komt ook iets te dichtbij mijns inziens
 
TresurP said:
Wat denk je zelf nou wel niet? Hersenloos geknerp hoor ik alleen van jouw kant.
Moet ik zeggen "Bedankt" en verder lopen alsof er niets aan de hand is? Denk het echt niet, dat gebeurt al veels te veel.

Mensen moeten hun kop uit het zand halen, we hebben het al veels te ver laten komen. Eerst Madrid, nu Londen, Amsterdam next?
Opsodemieteren, het wordt tijd dat mensen eens stevig worden aangepakt in plaats van dat idiote huidige beleid dat men probeert te voeren.

Een aanslag op het OV is er opgericht om zoveel mogelijk burgerslachtoffers te maken, LMFAO voor degenen die dit proberen te rechtvaardigen met dat idiote "maar zij gooien bommen op het Midden - Oosten" geknerp.

Ik wil jou wel eens horen als je vader wordt opgeblazen in een trein oid


ik ben het volkomen met je eens ze moeten die figuren is flink aanpakke, ik sta vierkant achter bush aanvallen die manne kapot make ze!!!!

ze maken heel onze samen leving kapot!!
 
nicoz said:
om maar ff te reageren op alle vermoedelijke schuldigen..

al waren het paars met groengestipte marsmannetjes, Het is gewoon kut dat zoiets uberhaupt gebeurd.. :( gaat echt nergens over, en het komt ook iets te dichtbij mijns inziens

ja vind ik ook dalijk is het parijs en dan is amsterdam aan de beurt maar zover moeten ze het niet laten komen afslachte da al-Quida tuig!
 
SchoutenRs70 said:
ja vind ik ook dalijk is het parijs en dan is amsterdam aan de beurt maar zover moeten ze het niet laten komen afslachte da al-Quida tuig!
als het hier in nederlan lach ik echt hard
omdat het nederland zijn eigen schuld is want iedereen mag hiert maar vrij naar binnen en naar buiten en de wouten mogen toch niks doen we hebben een te kromme wet ze moeten geoon die gasten perongeluk dood schieten ofzo
 
ZmokerZ said:
Al quida (of hoe ej dat ook typt :p) heeft ooit gezegt dat ie 3 steden wou pakken...

1. Madrid (Gelukt)
2. London (Gelukt)
3. Nederland (Welke plaats weet ik niet :?)

Als dit zo is, is dat zwaar kut... :'(

Edit: R.I.P alle onschuldige mensen...

Als ze Nederland pakken, pakken ze de haven van Rotterdam. Daar hebben ze de halve Europeesche economie mee. En tis relatief eenvoudig een bom ter grootte van een container die haven binnen te krijgen, als je t mij vraagt.
Maar betwijfel of Nederland de volgende is. In principe stelt Nederland namelijk geen ene ruk voor, afgezien van die haven en Schiphol. Er valt hier relatief weinig 'eer' voor ze te behalen. In Londen wonen bijna half zoveel mensen als in heel Nederland....
Frankrijk is wat dat betreft interessanter. Is een invloedrijker land...
 
Back
Top