Aanslagen in Sharm el sheikh en naama bay

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

Gaan we nu voor elke aanslag een topic openen? Interesseert mij persoonlijk vrij weinig wat er in het verre weg allemaal gebeurt.. Overal gebeuren dagelijks de gekste dingen, laten we ons eens zorgen maken om ons eigen hachie? :rolleyes:
 
waar ligt sharm el sjeik, en namaakebay
bonk3.gif
 
Andatura said:
Gaan we nu voor elke aanslag een topic openen? Interesseert mij persoonlijk vrij weinig wat er in het verre weg allemaal gebeurt.. Overal gebeuren dagelijks de gekste dingen, laten we ons eens zorgen maken om ons eigen hachie? :rolleyes:


bedenk wel even dat het hier in Nederland ook kan gebeuren en waarschijnlijk ook ZAL gebeuren , het is een wereldzaak. exploderende moslims is tegenwoordig geen raar verschijnsel meer iig :p

ik vind het vervelende dat er altijd mensen omkomen die er absoluut niks mee te maken hebben..
 
Inderdaad. Je kunt er van uitgaan dat binnen 2 maanden Amsterdam aan de beurt is :(
DUBAI - Op het internet is vrijdag een verklaring verschenen waarin een terreurgroep Nederland opnieuw waarschuwt voor een aanslag. De extremistische islamieten dreigen van Amsterdam een "hel" te maken.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top