weer aanslagen of....

aerox_mec. said:
ik vind dat ze gewoon al die gezeik landen met der k*tgeloof moeten opblazen want ze zijn allemaal hetzelfde en blijven zolang bezig totdat wij weg zijn en hun overblijven

Idd, hun hele geloof klopt gewoon niet, en de VN enzo moet dir beginnen inzien en er iets aan proberen te doen vindt ik, of het zal nooit eindigen, die mensen leren dat vanaf hun geboorte dat Allah alles is en dat krijg je er niet meer uit.
 
ik post hier niets omdat ik dan gelijk als verwijt naar mijn kop krijg dat ik een racist ben enz ik heb daar geen zin in maar ik wist het wel als ik het voor het zeggen had ..... (dit zegt genoeg denks)
 
Scarface. said:
ik post hier niets omdat ik dan gelijk als verwijt naar mijn kop krijg dat ik een racist ben enz ik heb daar geen zin in maar ik wist het wel als ik het voor het zeggen had ..... (dit zegt genoeg denks)

idd, zal er ook maar niet te ver op ingaan maar van mij mogen ze daar 1 grote bom gooien... ;)
 
Hoop dat ze jullie dan ook gelijk meepakken.
Kortzichtige debielen.
Net alsof je geen rotte appels heb die Nederlands/Engels/Amerikaans weet ik het zijn.
Het heten niet voor niks RADICALE moslims of EXTREME daarmee willen ze zeggen dat ze dus niet allemaal zo debiel zijn maar een selecte groep.


En nee ik ben niet gelovig, allochtoon of wat dan ook. Maar die opmerkingen die geplaatst worden slaan gewoon nergens op.
 
nou ik weet het nog zo net niet,heb je ooit een nederlander,amerikaan of engelse landen zien terroriseren? ik niet.

en tsja als je mij vraagt hebben ze het geprobeerd om het land op orde te krijgen maar ze blijven door gaan.
en we spreken hier niet over 1 groepje maar over een paar 100 mensen.
en ik vind niet dat onze militairen hun leven daarvoor moet risceren.

en ik ben geen racist of wat dan ook,ik heb zelfs een geadopteerd neefje dat ze voor zwarte uitschelden dus daar word ik ook kwaad op.
 
Ik heb genoeg filmpjes van amerikaanse millitairen gezien die gewoon een ontschuldige golden retriever afschieten, burgers afschieten enz om maar een voorbeeld te geven. In het nieuws zie je ook vaak erg rare dingen. Als ik uit ga ook, weer een groep van bijv. lonsdale jeugd [toevallig zulke jongeren wil er niets mee zeggen] die stijf staan van de coke en alleen maar rotzooi loopt te trappen, mensen neersteken enz. Daarbij gaan ook ontschuldige mensen dood. Het is dan wel geen bom maar in mijn ogen maakt het middel niet uit..

begrijp me niet verkeerd ik praat het niet goed maar je hebt in elke bevolkingsgroep wel mensen waarbij een steekje los zit om dan gelijk ze allemaal te veroordelen vind ik beetje overdreven. Zijn genoeg moslims die geen overlast veroorzaken en gewoon hele normale mensen zijn.
 
ja zeker.
maar zoals jij noemt Lonsdale jeugd heb je ook weer van die zwarte groepen.
die hier elkaar de kop in slaan.maar dit gebeurt wle op kleine schaal.

maar de taliban en eta zijn een heel ander begrip.
van mij mogen ze daar een bom neer gooien en ja jammer genoeg worden daar ook onschuldige mensen slachtoffer van maar nu vallen er ook alleen maar onschuldige soldaten.

eigenlijk is dit alle bij niet de oplossing maar ja, er zal toch iets moeten gaan gebeuren.
als deze mensen niet van hun geloof af stappen zullen we hun toch actie moeten ondernemen.
 
van mij mogen ze ook het hele midden oosten uitroeien, voordat zei ons uitroeien...
duurt niet lang meer voordat er een 3e wereld oorlog komt denks.
 
Precies daar ist alleen oorlog en ze plegen aanslagen en binnenkort zijn wij de zak geloof me maar en die oorlog duurt ckers niet lang meer
 
AeroXJunkii said:
Precies daar ist alleen oorlog en ze plegen aanslagen en binnenkort zijn wij de zak geloof me maar en die oorlog duurt ckers niet lang meer


ga ik mijn parts dan nu snel begraven en dan weer opgraven als de war is over=:p
 
t lijkt wel alsof jullie oorlog willen!!
zoiezo zijn de opmerkingen die hier geplaatst worden niet echt van hoog niveau.. ik sluit me bij martin aan!

Bijv. De IRA! zijn dat moslims?? nee dat zijn merendeels "blanken", dus die moeten ook maar uitgeroeid worden?
De IRA vecht tegen de engelsen.. oftwel de Engelsen ook maaar uitroeien omdat ze voor hun geloof opkomen

To reamonkievit: jij wou beweren dat nederlanders,amerikanen, en engelsen geen landen terroriseren??? haha kijk je geschiedenisboekje nog maar is na!!

nederlanders >>> Indonesie,antillen,suriname,amerika

dat zijn maar een paar landen die ze "overgenomen hadden op hun gebruikelijke wijze"

Amerika >>>> Is berucht om het zelf kiezen van regeringen in 3de wereld landen zodat hun olie voorraad beter word en zodat ze er zelf beter van worden

England>>> waarschijnlijk de meest grote terrorist vroeger, waarom zou england een wereldtaal zijn geworden?? niet omdat ze winnaar waren bij de bingo :S

ik keur niks goed wat die gekke terroristen doen in de wereld, maar onnozele uitspraken zoals: platgooien,geloof bannen blablabla.. dan kunnen we net zo goed de wereld maar vernietigen
 
Je hebt natuurlijk ook slechte Amerikaanse/europeese, chirstelijke seriemoordenaars enzo, maar ik weet geen blanke/westerse organisaties die stad voor stad gaan terroriseren voor hun geloof... Er zijn natuurlijk goeie moslims en zwarten, heb zelf een paar vrienden van me die van die afkomst zijn, zijn zeer leuke, normale mensen, heb ik niets op tegen. Maar je moet eens kijken naar Irak of Pakistan of Marokko, hoe het leven er daar uit ziet, neem nu de gazastrook... Voor mijn part mogen ze daar een muur rond bouwen en binnen 50 jaar hebben ze zichzelf daar allemaal platgebombardeerd. Als je kijkt naar het aantal bomaanslagen en terroristische acties waarbij al veel mensen zijn omgekomen, zie je dat daar weinig westerse daders tussen zitten, maar dat het meestal moslims zijn, die het doen voor hun geloof. Neem nu de wtc aanslagen, die daders zijn geen mensen meer, pure Allah-ingestelde-robots die alles doen om naar hun hemel te gaan, Daar moeten ze iets aan doen, en natuurlijk vinden onschuldige moslims daar ook hun dood bij, daar valt niet veel aan te doen.
 
zelf denk/vermoed ik dat rond 06 tm 19 november aanslagen komen in amsterdam. waarom weet ik niet maar vorig jaar had ik de pciese datum ook goed geraden..
 
verder even mee tegaan in deze discusie.
Zoals prof. Fortuyn al zei.
Het moslim geloof is de grootste bedreiging van de wereldvrede,
Der is geen rabi geen paus of pastoor die zegt van bind maar wat bommen om je lichaam blaas je op en je komt in de hemel. In de islam wort daar wel voor gebeden/gepreekt.
Mijn toeving is.
Door sommige moskee dan he.
 
Martin. said:
Hoop dat ze jullie dan ook gelijk meepakken.
Kortzichtige debielen.
Net alsof je geen rotte appels heb die Nederlands/Engels/Amerikaans weet ik het zijn.
Het heten niet voor niks RADICALE moslims of EXTREME daarmee willen ze zeggen dat ze dus niet allemaal zo debiel zijn maar een selecte groep.


En nee ik ben niet gelovig, allochtoon of wat dan ook. Maar die opmerkingen die geplaatst worden slaan gewoon nergens op.


wat zei ik? GET A LIFE KEREL dit is een vrijland dus mening geven mag en dat jij het niet eens bent met mijn mening BOEIEND!!!
 
Scarface. said:
wat zei ik? GET A LIFE KEREL dit is een vrijland dus mening geven mag en dat jij het niet eens bent met mijn mening BOEIEND!!!

Tuurlijk mag je je mening geven, maar onderbouw hem dan wel :)
 
Martin. said:
Hoop dat ze jullie dan ook gelijk meepakken.
Kortzichtige debielen.
Net alsof je geen rotte appels heb die Nederlands/Engels/Amerikaans weet ik het zijn.
Het heten niet voor niks RADICALE moslims of EXTREME daarmee willen ze zeggen dat ze dus niet allemaal zo debiel zijn maar een selecte groep.


En nee ik ben niet gelovig, allochtoon of wat dan ook. Maar die opmerkingen die geplaatst worden slaan gewoon nergens op.


ik woon liever naast een radicale nederlander , dan naast een radicale moslim
 
Back
Top