weer aanslagen of....

ErikG said:
Tuurlijk mag je je mening geven, maar onderbouw hem dan wel :)

moet ik die nog onderbouwen?

ff een voorbeeld

moord op theo van gogh?
aanslagen 9-11?
aanslagen madrid?
aanslagen london?

hoop dat dit genoeg is
 
Haagze sf2 said:
verder even mee tegaan in deze discusie.
Zoals prof. Fortuyn al zei.
Het moslim geloof is de grootste bedreiging van de wereldvrede,
Der is geen rabi geen paus of pastoor die zegt van bind maar wat bommen om je lichaam blaas je op en je komt in de hemel. In de islam wort daar wel voor gebeden/gepreekt.
Mijn toeving is.
Door sommige moskee dan he.

daar bn ik het volkomen mee eens die gestoorde k*t moslims de vrouwen moeten hoofdoekjes op voor haar man, en zelf naait ie alles wat los en vast zit, wat een onzin zeg.

en over londsdale, als ze dat verbieden omdat dat haat oproept bij moslims/allochtonen moeten ze hhofddoekjes ook verbieden want dat kan net zo goed haat op roeken bij mensen die zien dat die islam sjit alles kapot maakt.
en nederland is veelste goed voor die moslims met al hun moskeen enzo, moet je is naar afghanistan gaan en daar zeggen: ik wil hier een kerk willen jullie die even bouwen voor ons, dan schieten ze je recht kapot
 
Last edited:
Waar heeft iedereen het nu eigenlijk over? het gaat allang niet meer tussen verschillende rassen waar de meesten het over hebben, de "zwarten" hebben het gedaan bla bla, je moet het tegenwoordig onderverdelen in Sub-rassen, je hebt 1 Ras, de blanken maar ook Sub-rassen, het verschil tussen een duitser, spanjaard enz..niet iedereen over 1kam scheren, die kan je niet met elkaar vergelijken, wel kwa huidskleur..zo ook de gelovigen die deze aanslagen plegen, ik ben niet kwaad of pissig als ik iemand met een hoofddoek zie lopen, hij kan van het zelfde ras zijn, maar van het goede sub-ras, het verkeerde sub-ras is dat wat de aanslagen pleegt, die mogen branden in de hel, dood vallen, een ongeluk krijgen enz enz, zo denk ik er iig over:)
 
viselic said:
Waar heeft iedereen het nu eigenlijk over? het gaat allang niet meer tussen verschillende rassen waar de meesten het over hebben, de "zwarten" hebben het gedaan bla bla, je moet het tegenwoordig onderverdelen in Sub-rassen, je hebt 1 Ras, de blanken maar ook Sub-rassen, het verschil tussen een duitser, spanjaard enz..niet iedereen over 1kam scheren, die kan je niet met elkaar vergelijken, wel kwa huidskleur..zo ook de gelovigen die deze aanslagen plegen, ik ben niet kwaad of pissig als ik iemand met een hoofddoek zie lopen, hij kan van het zelfde ras zijn, maar van het goede sub-ras, het verkeerde sub-ras is dat wat de aanslagen pleegt, die mogen branden in de hel, dood vallen, een ongeluk krijgen enz enz, zo denk ik er iig over:)

Vind ik mooi bedacht :)

Alleen is het subras moslimterroristen erg klein in vergelijking met het ''goede'' ras.

& Scarface.
Denk je dat het westen zo braaf is?
 
zoals vele van jullie dacht ik enkele jaren terug even kortzichtig, (allemaal afmaken ed...) Maar na enkele wijze mensen gesproken te hebben ben ik erachter gekomen dat dat inderdaad erg kortzichtig is. Bestrijding met geweld zal vrijwel altijd leiden tot een wereldoorlog. Je zou hetzelfde doen als Hitler in de 2e wereldoorlog: Alle Joden over 1 kam scheren en uitroeien maar....jullie weten allemaal wat daar van gekomen is.

Nu wil ik niet de moraalridder uithangen oid. want ik was zelf voorheen net zo erg. Maar zoals jullie zeggen bommetje hier, bommetje daar... laat ze maar branden. Dat zijn gewoon geen oplossingen natuurlijk.
 
nee die weet niemand, anders had die nu wel een nobelprijs.
en ook al weet niemand de oplossing heeft het nog geen zin om onzin uit te kramen
 
Xearo said:
klopt......

maar weet jij een goede manier om het op te lossen?
Iig. niet als een kip zonder kop gaan roepen "afmaken blabla".
Het zal heel moeilijk worden terrorisme tegen te gaan, oa. door de media-aandacht bereiken de terroristen hun doel: aandacht en de kwetsbaarheid van het materialistische westen laten zien. Dit blijkt een effectieve manier te zijn en zal, zolang het verschil in cultuur zo groot blijft (naar mijn inzien) nog wel door blijven gaan. De enigste juiste aanpak hiertegen is een goed inzicht krijgen in de kerncellen, en die kortgezegd te pakken zien te krijgen/vervolgen... Als de kerncellen eenmaal kapot zijn, zou men achter subgroeperingen heen moeten gaan. Het grootste probleem is echter dat de kerncellen veelal buiten beeld blijven en moeilijk te achterhalen zijn, terwijl de subgroeperingen de aanslagen uitvoeren. Oftewel...een echte oplossing is er niet. Wel is duidelijk via welke weg er wel/geen kans van slagen is. Bij geweld tegen groeperingen waarvan de terroristen slechts een klein deel vormen is die kans er dus NIET.
 
Back
Top