scooter verzkeren via london

St33LoBoY

69 ruled
hey m'n scooter was altijd verzekerd via unive maar dat kost 152 euro en nu zag ik op www.london.nl dat het maar 52 euro ongeveer kan kosten excl poliskosten en 7 % assurantiebelasting. heeft iemand er ervaring mee en kan het zo goedkoop? ik heb wel 1 jaar en een paar maanden schadevrij bij unive gereden, kan dat bij london ook bijgeteld worden of moet ik dan bij 0 beginnen? waar verzekeren jullie en waar is het het goedkoopst en wat zijn de nadelen van london?
 
Advertisement - register to remove this

Ik zie ook nergens scooterverzekeringen staan...
Ik zie wel motorscooters staan en dan kom je wel ongeveer op dat bedrag van 52 euro uit..
kan iemand effe wat meer duidelijkheid geven??
Greetz Erik
 
Ik zag ook alleen motorscooter staan, heb hem maar gewoon ingevuld, zelfs 70 cc ingevuld :p , en ik doe aan een winterstop :)

Premie
Betalingstermijn
Jaar Halfjaar Kwartaal Maand
39,06 20,12 10,25 3,42

Premie
Genoemde premie is exclusief poliskosten en 7% assurantiebelasting.
Gegevens motorrijtuig
Aantal cc. 70
Bouwjaar 2001
Gewenste verzekering
Postcode 6717
Winterstop (15-12 tot 01-03) Ja
Dekking W.A.
Aanvullingen
Verhaalsrechtsbijstand (ja/nee) Nee
Schadeverzekering voor opzittenden (ja/nee) Nee
Bonus/Malus
Aantoonbaar aantal schadevrije jaren 2

/edit: het is wat onduidelijk maarja...
 
Omdat hoeren niet zoveel geld hebben dan gaan ze naar London. 8P Maar boeiend of ie goed is of niet, als je het alleen voor WA doet boeit het toch geen flikker? Alleen voor de tegenpartij als jij bovenop iemand knalt en ze betalen diegene niet uit.. mja, mijn prob niet. :D
 
Waarom, gewoon omdat het een kut verzekering is.
Alles duurt jaren, slechte hulp bij problemen, men pa wordt 2 keer aangehouden omdat hij niet verkzekerd zou zijn, dat probleem duurt wederom jaren om op te lossen, tot wel 5 keer aan toe loze accept giro`s krijgen over dezelfde shit, en wij zijn niet de enige die er vanaf zijn gestapt, men neef heeft er ook al trubbel mee..
 
Originally posted by YouR-!t
maar dar staat tegenover dat het voor mij 2x zo goed koop is!

Liever wat meer geld lappen, dan het risico lopen om zelf aansprakelijk gesteld te worden omdat je verzekering te beroerd is om uit te betalen.

Maargoed, zo denk ik erover. :)
 
Wat een gelul weer allemaal. Je denkt toch niet serieus dat je verzekerd bent als je een motorverzekering op je scoot afsluit??? :|
Maar nog ff over die prijzen, natuurlijk kan dat nooit €52,- Ik verkoop die dingen en ze waren in 2002 iig duurder dan Orion...
Maar je moet gewoon meteen aan je verzekeringsagent (dealer bijv.) betalen. Zo doen wij het altijd en we hebben er nooit gezeik mee...
 
Originally posted by monstaboy
Omdat hoeren niet zoveel geld hebben dan gaan ze naar London. 8P Maar boeiend of ie goed is of niet, als je het alleen voor WA doet boeit het toch geen flikker? Alleen voor de tegenpartij als jij bovenop iemand knalt en ze betalen diegene niet uit.. mja, mijn prob niet. :D

WHAHAHAHA, neuj tuuuuuuuuuuuuuurlijk issut jouw probleem niet. Boeiond als je OUDERS zich de rest van hun leven scheel betalen omdat jij iemand aangereden hebt...
 
Maar voor de wet ben jij W.A. verzekerd, dan moet de verzekering uitbetalen lijkt me, je verzekert niet voor niks en het is ook een wettelijk contract wat je tekent.
 
london zuigt ook... enne voor dat prijsverschil zou ik me nog altijd liever bij unive verzekeren... ook omdat dat op veel plaatsen een kantoor heeft waar je ook zo ff langs kan gaan met vragen ed...
 
Originally posted by monstaboy
Maar voor de wet ben jij W.A. verzekerd, dan moet de verzekering uitbetalen lijkt me, je verzekert niet voor niks en het is ook een wettelijk contract wat je tekent.

Niet als jij je scoot als motor verzekert. Zo'n maatschappij doet er natuurlijk alles aan om maar niet uit hoeven te keren.
 
Back
Top