Aan welke weggebruikers irriteren jullie het meest als je scooter rijdt?

Status
Not open for further replies.

Chris de Boden

Vivacity silversport
Als ik op de scooter rijd heb ik de grootst mogelijke schurfthekel aan die arrogante sport billie figuren met van die veels te strakke broekjes op racefietsen die denken dat het "brom/fietspad" helemaal alleen voor hun is.
Op de oprit van de botlekbrug is dat helemaal super irritant omdat die brug om de 3 minuten open gaat en je er snel overheen wil.
Dan claxoneer ik een meter of 20: geen reactie en gewoon blijven slingeren, op 10 meter nog een keer: vaak nog geen reactie en niet ff opzij gaan en als je dan 2 meter erachter blijft met de claxon ingedrukt en als diegene dan eindelijk eens opzij gaat moet je die arrogante rotmuil dan eens zien :r. Je zou ze dan haast van hun fiets af duwen.

Ook 2 fietsers naast elkaar irriteren mij enorm.

Als jullie rijden op de scooter, waar irriteren jullie het meeste aan?
 
Advertisement - register to remove this

auto's die je moeilijk in kan halen.

en die kut scholieren die met ze 6en naast elkaar fietsen.

3x raden wat me ergnis is als ik auto rij.
die kut scooter die overal tussen door vliegen :p
 
fietsers die 4 breed blijfe rijde op brom(fietspad) en dan niet aan aan de kant gaan en met 90 de berm in moete ! maat van me is met 80 km op zoon groepje geknalt met runner ziet er leuk uit zoon fiets dan .2 auto's die gas geeven als je ze in haald :L
 
Ik rij al een hele tijd geen scooter meer, maar ergerde me meestal aan auto's die niet uitkeken met afslaan naar rechts.. Nu erger ik me voornamelijk aan scooters :)

Zoals ik al in een ander topic zei, "irriteren aan" bestaat niet. Je ergert je ergens aan, of je vindt iets irritant :rolleyes:

[EDIT] @ black ghost, misschien eens nadenken over een spellingscontrole? [/EDIT]
 
denk neit dat dit topic-waardig is, er is al een "waar erger jij je aan als je op de weg zit"topic.. deze is dus een beetje nutteloos imo:)
 
Divided said:
auto's die je moeilijk in kan halen.

en die kut scholieren die met ze 6en naast elkaar fietsen.

3x raden wat me ergnis is als ik auto rij.
die kut scooter die overal tussen door vliegen :p

Dat probleem heb ik ook, maar ik heb het specifiek als je op de scooter rijdt.
 
Aan welke weggebruikers irriteren jullie het meest als je scooter rijdt?

Motorpolitie !

:p

Toen ik, in een ver verlede, nog met me Speedy naar school ging, vond ik die scholiere die met ze 10-en naast elkaar fietsten reuze-irritant..
 
Pubers en Bejaarden :) Beide letten ze gewoonweg slecht op, of reageren ze verkeerd op bepaalde verkeerssituaties.
 
Mensen die zomaar oversteken.

In de auto erger ik me niet zozeer aan scooters, kom ze hier ook nauwelijks tegen. Kom je ze tegen ben je ze zo weer kwijt als je een poepje gas geeft.

Auto's blijven vaak toch ergenis nr. 1. Vooral mensen die maar blijven staan kijken en maar niet gaan rijden terwijl het al wel kan. Dat was ook irritant met de scooter omdat je er vaak niet langskan omdat ze alles blokkeren.

Trouwens; http://forum.scooterforum.net/forum/showthread.php?t=58749&
 
Rij zelf ook niet meer zovaak scooter (op straat dan) maar ik ergerde me altijd heel erg aan auto's. Vooral in een wijk met veel verkeersdrempels enz. Auto's remmen altijd zo erg af voor een drempel (wat voor een scooter minder nodig is).

Als ik in de auto rij heb ik bijna nooit last van scooters. Eerder fietsers of andere auto's.
 
Fietsers zonder licht! :|
Bejaarde mensen die ze allang het rijbewijs af hadden moeten nemen.
Spelende kinderen op straat...
 
Andere sjonnies (piercing + oorbellen ja) met hun optisch gepeunde aerox en een sito plus die tog wel heel stoer zijn..
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top