[A]Tomoselli Snelgas Inkoopactie

Status
Not open for further replies.
Hehe zodra ze binnen zijn zal ik het meteen hier op het forum zetten, en ze ook direct opsturen dus. :)


Ik heb nog steeds van 6 mensen GEEN geld ontvangen!!!! :(:(
Ik weet nog niet van wie, maar ik wil wel weer vragen om dit ZO SNEL MOGELIJK te doen! Als je geen interesse meer hebt, laat het dan even weten zodat ik ze aan iemand anders kan verkopen!
 
Gewoon eind datum neer zetten..... is het dan nog niet overgemaakt. En beter zet je hier even neer van welke users je nog niks hebt, aangezien ze mischien wel in de veronderstelling zijn dat je hun geld al hebt....
 
Inderdaad! Van de mensen die het geld hebben overgemaakt zal ik het denk ik toch ook wel ontvangen hebben, de mensen die dit (nog) niet hebben gedaan weten dit van zichzelf wel... Ik moet wachten op mijn afschrift om te zien wie er betaald heeft, want dat hoor je niet door de girofoon.. Maargoed,
DE MENSEN DIE NOG NIET BETAALD HEBBEN KRIJGEN 3 DAGEN DE TIJD OM DIT TE DOEN. HEB JE HET OVERGEMAAKT, PM ME DAN EVEN! Doe je dit niet, heb je pech :p Tijd genoeg gehad om te betalen, en ik moet het eerstdaags allemaal betalen dus zou het wel fijn vinden als ik dan ook van iedereen het geld binnen had. Bedankt alvast! :)
 
Mja, na meerdere malen je het te hebben gevraagd, heb je me centen nou of niet ? :X Zet dat hier effe neer, is wel zo makkelijk voor iedereen.
 
Originally posted by D.J
Mja, na meerdere malen je het te hebben gevraagd, heb je me centen nou of niet ? :X Zet dat hier effe neer, is wel zo makkelijk voor iedereen.

Ik heb het nu al heel wat keren gezegt, ik kan niet via de girofoon zien wie er betaald heeft, dat zie ik pas als ik mijn afschrift krijg. Maar als jij het geld hebt overgemaakt dan geloof ik dat wel hoor, dus zodra ik ze binnenkrijg stuur ik het gewoon op. :) Maak je maar geen zorgen :p

Over de status... het enige wat ik kan zeggen is dat ze toen besteld zijn, en dat ze uit Italie komen, dus het is zowel voor mij als voor EPC gewoon wachten tot ze binnenkomen. Meer kan ik er niet van zeggen! Maar gezien de tijd zal het niet meer lang duren :)
 
Vandaag giroafschrift binnengekregen, ik heb inmiddels het geld ontvangen van:

-STREETMASTER
-MARLON
-AEROX-70
-NEO'S2002CHRIS
-SPEEDZIPSP
-CASPAR0082
-MEHMETK
-DJ
-DAPPIEMAN
-HEBO[SR]
-VETSL
-MARBOSSI
-DA_V_ID
-BLACK-ARK

Allemaal hartelijk dank voor het overschrijven, snelgas zal zo snel mogelijk jullie kant op komen :) (zal zsm nog eens informeren hoe het ermee zit)


Er zijn er dus nog 6 beschikbaar... alleen voor mensen die direct betalen!
 
Tja jongens... kep ze besteld en meer dan wachten kan ik ook niet doen :) Wel goed bericht gekregen vandaag :D Ze komen dus uit Italie, en ze zijn inmiddels in Nederland. Het is nog een kwestie van een paar daagjes tot EPC ze heeft. Dwz; jullie hebben ze de komende week :) Welke dag precies weet ik niet, maar ik doe mijn best om alles zo snel mogelijk af te handelen
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top