[A]Tomoselli Snelgas Inkoopactie

Status
Not open for further replies.
GELOOF HET OF NIET.... ZE ZIJN BINNEN! :d:d:d

Ik ga ze nu verzendklaar maken, en hoop dat ik op tijd ben. Ze worden 100% zeker vandaag, of anders morgenvroeg verstuurd! :) Ben blij dat jullie niet nog langer hoeven te wachten! Nogmaals excuses dat het zo lang geduurd heeft, maar ik kan er echt helemaal niets aan doen, noch EPC.
 
Originally posted by ->Sp3cIaL-ArK<-
GELOOF HET OF NIET.... ZE ZIJN BINNEN! :d:d:d

Nogmaals excuses dat het zo lang geduurd heeft, maar ik kan er echt helemaal niets aan doen, noch EPC.

Ik vind een maand helemaal niet lang. Als je mee doet aan een inkoopactie weet je dat je het spul niet binnen een week hebt. :)
 
Originally posted by Xander
Ik vind een maand helemaal niet lang. Als je mee doet aan een inkoopactie weet je dat je het spul niet binnen een week hebt. :)

nee oke, maar ik heb deze inkoopactie gehouden om forummembers er een plezier mee te doen + epc wat extra te laten verkopen, nogmaals, maak er zelf amper winst op, dus dan vind ik het wel vervelend als forummembers niet kunnen rijden doordat de levertijd zo lang is. Maar het is dus allemaal binnen :p Ben nu bezig met de adressen erop te plakken, jullie krijgen ze waarschijnlijk maandag of dinsdag (afhankelijk van TPG)
 
Originally posted by ->Sp3cIaL-ArK<-
nee oke, maar ik heb deze inkoopactie gehouden om forummembers er een plezier mee te doen + epc wat extra te laten verkopen, nogmaals, maak er zelf amper winst op, dus dan vind ik het wel vervelend als forummembers niet kunnen rijden doordat de levertijd zo lang is. Maar het is dus allemaal binnen :p Ben nu bezig met de adressen erop te plakken, jullie krijgen ze waarschijnlijk maandag of dinsdag (afhankelijk van TPG)

:*
 
Originally posted by ->Sp3cIaL-ArK<-
nee oke, maar ik heb deze inkoopactie gehouden om forummembers er een plezier mee te doen + epc wat extra te laten verkopen, nogmaals, maak er zelf amper winst op, dus dan vind ik het wel vervelend als forummembers niet kunnen rijden doordat de levertijd zo lang is. Maar het is dus allemaal binnen :p Ben nu bezig met de adressen erop te plakken, jullie krijgen ze waarschijnlijk maandag of dinsdag (afhankelijk van TPG)

Levertijd bij jou voor een 2dehands snelgas hendel compleet te krijgen duurt ook eeuwen!!:( :eek: :eek: :| :|
 
Originally posted by benelli_k2
Levertijd bij jou voor een 2dehands snelgas hendel compleet te krijgen duurt ook eeuwen!!:( :eek: :eek: :| :|

ja tuurlijk :L

dingen zitten in verpakking aars. :|
 
Ik heb hem binnen, het enigste wat gewoon klote is, dat ik niet weet wat er in het doosje moet zitten, aangezien deze open was aan de onderkant :\
 
Ik heb hem binnen hartelijk dank:D

@ dj: Er zit in:
twee handvaten
een plastic kappie
een rond rplastic dingetje voor je gaskabel
schroeffie om dit vast te zetten
stelschroeffie
een rubberen berschermding
epc tuning stickurd
 
ik heb em binnen!

Bij mij was het doosje ook aan de onderkant open :?

Gelukkig zat wel alles erin....

P.s thnx special-ark :D
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top