[A]Tomoselli Snelgas Inkoopactie

Status
Not open for further replies.
Ik heb m ook ontvangen. helaas was bij mij ook het geval dat de onderkant open was. maar was wel compleet als ik dat lijstje lees.
 
Erg lullig om te lezen dat sommige doosjes zijn open gegaan.... hoe zijn ze dan aangekomen bij jullie? Echt helemaal open, of alleen de onderkant een beetje naar binnen gedrukt zeg maar? De onderdelen die genoemd zijn zijn inderdaad compleet ja, dus ben in ieder geval blij dat er niets is kwijtgeraakt!
 
Trouwens voor de mensen die niet zekerz weten of alles in het doosje zit; ik denk toch wel dat je je dat zelf even kan bekijken? Voor het in elkaar zetten ervan heb je geen handleiding nodig :p en als er iets ontbreekt merk je dat vanzelf wel.. PM me even als er iets niet klopt oid :) Zou het trouwens wel fijn vinden als iedereen even laat weten of hij het binnen heeft gekregen en ook naar tevredenheid is allemaal
 
dan doe je het onder voorbehoud dat het lang kan duren, dat weet iedreen ondertussen wel ;)...kost jou (als ik het goed heb bgrepen) weinig tijd en maakt er een klein beetje winst op..

btw..kom ik aan met mn 17.5mm :|
 
bij mij was ie goed aangekomen, ik kreeg het doosje zelfs moeilijk open :D

ben ook tevreden! Het ziet er mooi uit :)
 
ik heb vanmiddag gehoord dat djdjango um ook heeft ontvangen... over het doosje weet ik nix toen ik um belde was ie um erop aan het fixen :)
 
Boeiend :p, heb wel interesse in een mikuni 24mm flakschuif inkoopactie :W .


Ik heb mijn snelgas vandaag binnen gekregen, helemaal perfect in het doosje ( niet open geweest ! ) .

Nog bedankt, mooie inkoopactie :* !
 
mischien killswitch inkoopacite......das iets wat elke tuner nodig heeft, including me :)
 
Sommige doosjes heb ik inderdaad eventjes open gemaakt om te kijken of ze goed in orde waren, en om de stickertjes erin te duwen. So what, zolang ze maar niet beschadigd en compleet zijn :) Ben blij dat iedereen het goed heeft ontvangen en tevreden is. Killswitch actie lijkt me niet geweldig aangezien een nieuwe killswitch niet duur is... denk dat er hooguit een euro vanaf kan ofzo, maar ik zal wel eens vragen.
 
snelgas

eey man ik zie dat je lang geleden die snelgas setjes had gehaald enzo ..kan je ze nog krijgen of niet meer laterz dave
 
ja je hebt gelijk, die ene euro kan ik wel mee leven, mischien kun je twin-air filters doen? of koso/aim temp/toerentellers?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top