[A]Tomoselli Snelgas Inkoopactie

Status
Not open for further replies.
Hij heeft ze besteld dus ik denk dat jullie tot de volgende bestelling moeten wachten... dus het kan even duren.

Marlon
 
Ja ze zijn inderdaad besteld, maar ik zal kijken wat ik voor jullie kan doen :) (Ik heb 20 stuks besteld, misschien heb ik er een paar over oid) Als er meer mensen zijn met interesse zal ik nog wel eens een inkoopactie houden.
 
Sorry dat ik hier dat moet doen omdat deze meneer niet reageerd op msn email en pm.(Special-ark)
Ik wacht nog steeds op die overige delen v/d snelgas die ik van jou gekocht heb!!!
(al 2maanden geleden onderhand) dus hoop ik dat je je snel contact met mij opneemt.


sorry voor mijn geblaat maar moest ff:mad:
 
Originally posted by benelli_k2
Sorry dat ik hier dat moet doen omdat deze meneer niet reageerd op msn email en pm.(Special-ark)
Ik wacht nog steeds op die overige delen v/d snelgas die ik van jou gekocht heb!!!
(al 2maanden geleden onderhand) dus hoop ik dat je je snel contact met mij opneemt.


sorry voor mijn geblaat maar moest ff:mad:

Is geregeld :) Onderweg!
 
hehehe leuk dat er zo veel mensen interesse hebben :) Naja ze zijn in ieder geval besteld, de mensen die VOOR de bestelling van mij (check topic) de bevestiging hebben gegeven dat ze er 1 willen krijgen hem zowiezo, en die wat ik overhou zal ik verkopen. Het is even afwachten hoeveel dat er zijn, dus ik kan nu geen toezeggingen over doen op dit moment wie er nog 1 kan krijgen.
 
Zoals ik al zei een week of 2 na de bestelling. Het is niet precies te zeggen want ze worden in italie besteld door epc :) Maar ik verstuur ze meteen als ik ze binnen krijg.
 
Mensen ik zou jullie willen vragen om aub zo snel mogelijk het geld over te maken, zodat ik van iedereen het geld binnen heb zodra ik ze moet afhalen bij EPC. Ik heb inmiddels van 4 mensen het geld ontvangen, de mensen die het nog niet overgemaakt hebben vraag ik dit zo snel mogelijk te doen aub. Alvast bedankt!
 
Originally posted by ->Sp3cIaL-ArK<-
hehehe leuk dat er zo veel mensen interesse hebben :) Naja ze zijn in ieder geval besteld, de mensen die VOOR de bestelling van mij (check topic) de bevestiging hebben gegeven dat ze er 1 willen krijgen hem zowiezo, en die wat ik overhou zal ik verkopen. Het is even afwachten hoeveel dat er zijn, dus ik kan nu geen toezeggingen over doen op dit moment wie er nog 1 kan krijgen.

Leest u nogmaals :):*:*
 
Zit jij dadelijk met de gebakken peren 8P dat moet je natuurlijk niet hebben maar als de volgende lading binne komt of er 1 overblijft Intresse!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top