[A]Tomoselli Snelgas Inkoopactie

Status
Not open for further replies.
Ok ik was dus de eerste die het vroeg en hem een beetje op het idee heb geholpen om deze inkoop aktie te doen.

Heb hem vandaag binnen gekregen en alles ziet er tip top uit.
Splinter nieuw in doos.

Dus in het kort gezegt "het is allemaal perfect gelopen".

Marlon
 
Ze zijn dus al op de post voor de géne die al betaald hebben ( waar ik natuurlijk 1 van ben ) ?? .

Is wel erg snel dan :W



/edit bedoelde et als vraag
 
Last edited:
Hopelijk betaald iedereen je :) en kunne er zo meer van zulke acties georganiseerd worden :)

Btw, volgens mij ken je et de volgende x bter anders doen :)
Laat iedereen eerst betalen en bestel ze daarna :) als er iets misgaat geld teruggeven :)
 
Originally posted by D.J
PM'ed

Originally posted by Spasta
KAN JIJ NOU ECHT NIET LEZEN. HET IS AL BESTELD EN HIJ ZAL WEL LATEN WETEN ALS HIJ NOG EEN INKOOPACTIE ORGANISEERD.

als het daarover ging dan moet ge toch wel is iets meer dan de topic naam lezen.
 
Nou jonges sorry haha :D Er was er eentje op voorraad, die ik meteen bij de bestelling heb meegekregen. Deze is naar Marlon gegaan omdat hij de eerste was die er eentje had willen bestellen via mij, eerst tegen de normale EPC-Prijs, dus nog voordat de inkoopactie van start was gegaan. Vandaar dus dat hij ook de eerste heeft gekregen. De overige 19 setjes komen er zo snel mogelijk aan, ik denk ook niet dat dat nog zo lang gaat duren :)
 
Originally posted by scooteraars

Btw, volgens mij ken je et de volgende x bter anders doen :)
Laat iedereen eerst betalen en bestel ze daarna :) als er iets misgaat geld teruggeven :)

Naja ik kom ze toch wel kwijt, maar je hebt er wel gelijk in ja, daarom vraag ik in ieder geval iedereen het geld zo snel mogelijk over te maken. En wie niet betaald krijgt ook niets natuurlijk :p
 
hehe tja wat verwacht je voor nieuws he... :p Ik heb ze besteld bij EPC, en we zijn nu gewoon allemaal aan het afwachten tot ze binnenkomen. Als ze binnen zijn gekomen bij EPC dan ga ik ze direct ophalen en verstuur ik ze diezelfde dag nog naar de mensen waarvan ik het geld al binnen heb. Dit is naar mijn weten nog niet iedereen. Wie heeft het geld al overgemaakt?? (van de mensen die van MIJ een PM hebben gekregen weet ik al dat hun geld binnen is)
 
Inderdaad, sorry voor alle lezers (klanten) voor het gedoe net met meneer-met-de-grote-mond! Joost heeft hem een V&A ban gegeven en dit topic even schoongemaakt in ruil voor een glas/fles bier :p
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top