[A]Tomoselli Snelgas Inkoopactie

Status
Not open for further replies.
Originally posted by ->Sp3cIaL-ArK<-

Er zijn er dus nog 6 beschikbaar... alleen voor mensen die direct betalen!

Originally posted by Neo's2002Chris
ik zou zeggen lees de vorige pagina's even door..

Ik zou zeggen ga zelf eerst goed lezen... er zijn volgens zijn post nog gewoon 6 beschikbaar, omdat anderen niet geld overmaken. Oftewel PM Special-Ark gewoon, en voorkom dit gezeik :|
 
Originally posted by ->Sp3cIaL-ArK<-
hahah volgens mij had ik er beter 40 kunnen bestellen :p

zou je als er nog veel meer interesse is misschien nog meer kunnen bestellen?
 
is er al nieuws
icon_smiley.gif
 
Waarom reageer je niet @ PM ? :p

En idd... het is nu toch wel eens tijd voor een update....
 
Jonges... :p Zoals ik nu al 70 keer heb gezegt, ik laat het jullie weten als ik nieuws heb... Ik kan ook alleen maar wachten nu. Mij is gezegt dat ik ze deze week zou krijgen, dus ik wacht af.. meer kan ik ook niet doen.
 
nu ben je pecies 6 dagen stil geweest:p
laat eens wat horen...
hebben de heren van epc wat te melden???

ik ben nu wel benieuwd;)
 
Originally posted by ->Sp3cIaL-ArK<-
046-4008919 bel EPC maar even en dan vraag je het hun :*
Waarom ik? Ik dacht dat jij het allemaal regelt. Het enige wat ik vreemd vind is dat je iets besteld en het meer dan een maand duurt.
 
Originally posted by ->Sp3cIaL-ArK<-
046-4008919 bel EPC maar even en dan vraag je het hun :*

Vind uit deze reply dat je niet echt "inspanning" toont voor deze IA... beter bel je ze zelf effe... Wat is het voor moeite ? Die 2 minuten? Kom op zeg. Er zijn mensen hier die bv. niet kunnen rijden, omdat het zo lang duurt... Je kunt EPC ook wel een beetje pushen oor :)
 
Euhm jonge ik kom iedere dag bij EPC :D Het enige wat ik te horen krijg is: Jij bent afhankelijk van mij, ik ben afhankelijk van de leverancier. Zo simpel is het! Het is dus geen kwestie van geen moeite doen, ik doe me er zeker moeite voor, maar wat wil ik?!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top