This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

5 mei Jubbega foto/video en after-talk topic

Status
Not open for further replies.
Wanneer komt er nou iemand die zegt " heej kijk! Dit is mijn scoot! "

(zat er eigenlijk wel op te wachten)

Last edited:
Heb het topic net doorgelezen, maar het enige wat ik er uit wijs kan worden is dat er mensen gefrustreerd zijn omdat van Schie een betere start maakt (lees: betere, geen valse). Als je slim bent, accepteer je dit gewoon en doe je het zelf de volgende Sprintwedstrijd ook.

Van schie is ons gewoon te slim af geweest, zo denk ik er over,

Groeten bart

A-Bizar said:

HEY DAS DE SCOOTER VAN EEN MAATJE VAN ME

1: daar hebben we het al genoeg over gehad
2: het was WEL een valse start aangezien het oranje was
3: heb je wel door dat jubbega volgend jaar pas weer is?

Ieder jaar is er wel weer gezeik omdat die zooi daar niet deugt.
Het is gewoon zwaar irritant om er het 1ne jaar achter te komen dat je gewoon met een sprintframe van 30 kilo ( inclu blok ) tussen de scooters van 70+ mag sprinten , het andere jaar je bij oranje weg mag rijden....
WTF gaat er volgend jaar gebeuren? 8P

Ik doe iig niet meer mee @ jubbega

En btw , ik heb niks met van schie te schaften aangezien hij in een andere klasse reed... dus ik ben ook niet jalours op zijn tijd...
maar met een beetje gezond verstand begrijp je toch wel dat er mensen pist worden als je er ( als het al te laat is ) achter komt , dat je bij oranje al weg kon rijden.
Weet je hoeveel 10e dat kan schelen hee !

Maargoed , dit was echt het laatste wat ik er over te zeggen heb.
Ik hoor de mensen die het niet erg vinden volgend jaar wel anders piepen... als hun net geen eerste worden omdat er iets niet deugt :L

:*

amen

Met een beetje gezond verstand had je na kunnen gaan dat je kan REAGEREN bij ORANJE. En er dan ook nog pist om worden dat je het zelf niet goed doet, ongelovelijk. Kijk van te voren desnoods naar andere mensen hoe die startten en je was tot de conclusie gekomen dat jij dat zelf ook had kunnen doen. Immers vorig jaar in jubbega, damwoude en genemiuden werd er op de zelfde manier gestart dus ook daar kon je REAGEREN op ORANJE!!!! gewoon dikke bullshit allemaal over het startsysteem!!

edit: ik doel niet op je persoonlijk a-bizar, aangezien jij ook algemeen doelde waar ik op reageer.

wel als je dat niet weet... |(
meesten willen geen valse start veroorzaken en zullen wel wachten totdat de laatste lamp pas aangaat...

heeft dit figuur links 1 of andere wazige ziekte? hij ging als een malloot een tuinstel in elkaar trappen, beetje kansloos.

A-Bizar said:

Ik wil het best wel zeggen als je wilt
ookal staat mijn scooter er niet tussen, maar als ik je zo een plezier kan doen

Status
Not open for further replies.