Mol said:Ik zei niet dat je op hun start moet letten, maar het licht leren kennen zou voor de meesten al 2 seconde gescheeld hebben denk ik :X
Goed voorbeeld is sprintdag Emmen, ik heb daar de hele dag rondjes geknald op Sanders scoot. Ik was zeker niet de snelste, maar omdat ik de avond ervoor nog 50x geoefend had met het st.net startsysteem vloog ik ook telkens in het licht weg. Enige waar ik dik van verloren heb was het sprintframe van Marco(edit: en de Sonic van Chiel) terwijl er toch beduidend meer sneller waren. De rest kon ik meestal door de 10x betere start net voor blijven O-)
S`am said:is het miss geen goed idee om als "forum" samen te spannen tegen van schie. gewoon de beste dingen bij elkaar hangen onder een sprintframe en dan een lichte rijder erop.
Enrico@Sprinter said:Blijkbaar was het geen valse start alleen zijn wij te dom om niet hetzelfde te doen..
S`am said:is het miss geen goed idee om als "forum" samen te spannen tegen van schie. gewoon de beste dingen bij elkaar hangen onder een sprintframe en dan een lichte rijder erop.
Arno said:Accepteer gewoon dat hij de snelste is ook als met een ander startsysteem zal ie de snelste zijn.
Kerel is gewoon goed en slim!
Wij zijn dom en te langzaam eigenlijk 8P
WaZiGe said:bij drag races met autos gaan toch eerst 3 oranje lampen na elkaar aan en bij de 3ekun je gas geven en dan ben je bij groen weg. kan dat nietr bij dat systeem op jubbega?, want daar gingen de oranje lampen tegelijk aan toch??