This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

5 mei Jubbega foto/video en after-talk topic

Status
Not open for further replies.
nog 1 minuutje

edit: ohw ja, heb m nu gezien ook

hoe bedoel je die gast tegen andries had een valse start en zijn tijd telde gewoon...

Last edited:
Ben em nu aant bekijken, ziet er zeer goed uit, net als die van vorig jaar *D
Ook leuke achtergrondmuziek

Supervet filmpje!

Mooi stukje vanaf 8:25 min... je ziet dat mijn rijder duidelijk later vertrekt, van het gas af moet vanwege wielspin, en vervolgens toch nog wint! :W

Joël said:
Supervet filmpje!

Mooi stukje vanaf 8:25 min... je ziet dat mijn rijder duidelijk later vertrekt, van het gas af moet vanwege wielspin, en vervolgens toch nog wint! :W

Oftewel, je gaat nu niet meer eten en alleen poepen en de volgende keer zelf rijden 8)

Oeoeoe ik stond op foto 13 maar je ziet me bijna niet
En moet zeggen vond het erg leuk (ook al keek ik alleen). Zeer leuk om al die verschillende scoots en brommers te zien. Ik vondt mijn nr.1 scoot die Aerox van Daniel zeer mooie gemaakt daan! En die ander Aerox die donkerrode met witte binnenkant ook erg mooi gedaan! En die special paint aerox paars achtig ook zeer mooie gemaakt. Ik moet wel zeggen dat ik de 50 cc en de 70 cc het minste vond. Want vond de standaard klasse het leukst om naar te kijken.
Ik probeer nu zelf ook nog een Aerox of een Area-51 te krijgen en die wil ik dan mooie maken en opvoeren en hoop dat ik zelf ook es mee kan doen. Zolang ik men scoot maar kan krijgen komt het wel goed (hoop ik). Maar nog ene vraag: heeft iemand ook politie gezien? ike niet dus helemaal niets! Maar dat kan aan mij liggen.
Oh jah ik vond die gast die die wheelie maakte eerder erg dom dan stoer. Ik vindt dat je het op die manier verneukt! In plaats van dat je een andere rijder laat gaan die wel serieus doet. Dat vond ik gewoon sneu sorry dat ik het zeg
En leuk filmpje mooi gemaakt alleen de muziek is ...... Maar jah dat komt omdat ik geen hiphopper ben . ieder zen smaak mooi werk volged jaar weer

Last edited:
Joël said:
Supervet filmpje!

Mss dat ie teveel gewend was geraakt aan de armbewegingen
Mss idee om drie fietslampjes te fixen volgende keer :X
Mss moet ik mn mond nu maar houden.....-:-

Thunder-rox said:

iemand hier een filmpje van..? dat frame met dat Puch zadel

die gast schoof bijna het publiek in en wiebelde zoveel met z'n benen dat het tankje van zijn frame brak, zal wel ff aan een maat van mij vragen of hij het filmpje er morgen op zet

speedsprinter said:
die gast schoof bijna het publiek in en wiebelde zoveel met z'n benen dat het tankje van zijn frame brak, zal wel ff aan een maat van mij vragen of hij het filmpje er morgen op zet

ja idd klopt, bij de eerste run was zn bougie gaar (vet geslagen ofzo)
2de run bougie vervangen en toen had zn 2 wieler ineens zoveel meer power dat hij ff de controle over t stuur kwijt was

verder beste een goede rijder hoor

Je bedoeld degene die viel? Als je de film goed bekijkt zie je dat ze er 2x in voorkomt..

Bedoel je die niet dan heb ik niks gezegt..:X

Status
Not open for further replies.