80cc Crosser cilinder, Ovale uitlaatpoort..Nasty'ke said:met wat voor cylinder snoeit die Van schie eigenlijk ?
Nasty'ke said:met wat voor cylinder snoeit die Van schie eigenlijk ?
Rooienaar said:Ik zat laatst met een maat van me een beetje te brainstormen om zo'n 80cc op een Mina blokje te fabriceren....
Waarom had ik het nou niet gedaan :X
Bas@ICE said:Van Schie vertelde me dat hij er 2 jaar mee bezig is geweest en dat er TE veel testuren in zitten.
Als je ook zag , er zit gewoon een compleet Alu blok in zn carter gelast.
als je zelf iets gemaakt heb waar je 2 jaar mee bezig bent geweest vertel je het niet zomaar ff zodat het binnen 2 maanden word nagemaaktSpasta said:voor zo'n mensen heb ik respect alleen ik vind het heel zonden dat er niets van bloot gegeven wordt. kunnen veel mensen wat van leren, waaronder ik natuurlijk ook
Enrico@Sprinter said:Tsja, was onderste uit de jerrycan dus denk dat er wat extra olie inzat of zo.. Dusjah.. Verder waren de runs een beetje kut. Volgende keer beter heIs nog een hoop dat ik kan verbeteren dus dan gaan we dat maar doen..
Tinne said:Dhr. Van Schie heeft wel een slim schijfje voor btw...
Wie zei er ook alweer tegen mij dat ik dat niet moest doen?
Tinne..
Ik maak er van de week wel 1 op de Coenecoop (6). Meteen een excuus om de Storm weer uit te latenMarcel said:Geen filmpje van Pronk ze aftermeeting wheelie ?