5 mei Jubbega foto/video en after-talk topic

Status
Not open for further replies.
RonaldV said:
Doe is ff normaal kleutertje, je bent toch geen 12 om zo te reageren, je zit hier pas kort, en dan doe je zo tof..youri:L
k zit hier officieel al vanaf 2003 maar 2x van account geswitched dus...en k ken die gast niet alleen via internet...

blijf gewoon ontopic ofzo en regel dat gezeik via PM :X!

Verders geniet ik zeer van de fotos van de members, en verwacht ik volgend jaar zelf aan de start te staan 8)

Lul, gedraag je dan ook als je zogenaamd de verstandigste bent.

Dit in een reply waarin ik meld, dat ik het eerder geposte filmpje (aangepast) zo weer online gooi :) -:-

sprintfreakz said:
Dat klopt zeker niet wat je hier zegt, namelijk als je bij de laatste 4 zit en je wint de 1e run, dan rij je de finale om de 1e plek, verlies je die dan rij je nog een run om de 2e / 3e plek dus tegen degene die in die andere run ook won van de uiteindelijke nr.4, dus automatisch 2e wordt je NIET.
hier jan jelle ze snelle scooter

wat een gezeik allemaal...

natuurlijk is de organisatie niet perfect, dat is het nooit... er is altijd wel iemand met commentaar. (ik heb zelf ook commentaar, daar niet van)
maar wees blij dat er tenminste zoiets als dit word georganiseerd :) niemand verplicht je om mee te doen tog ?

en over die kerel die tegen je staat te praten @ start.... 1 goed advies voor : niet luisteren en focussen op het kerstboom -:-

en voor de mensen die elkaar proberen af te zeiken, doe dat lekker via pm... want hierdoor stijgt het nivo ook niet bepaald of wel ?

idd:W het is het mooste sprintevement wat er is.
loop niet zo te zeiken.

het is al de 17de editie en 17 jaar geleden hadden ze alleen nog zundappe.
het word gewoon georganiseert door een stel boeren die niet moeilijk doen.
jammer van die aerox die een beker mee had genomen naar huis. denk dat je hem eerder moet aanspreken aangezien hij gewoon wist dat het fout was

lol , die vent @ start begon ook tegen me te praten... " ja je moet tussen die.. - ik halverwege zijn zin " ja duh! " :P
Hoorde verder niet wat ie zei :D

Tjah, opzich wel grappig.
Maar wat je dan misschien wel hebt is dat die kerel het bij de volgende ook niet uitlegt, terwijl die het systeem mogelijk niet kent.

Ff tussendoor, Ik heb aardig wat beeldmateriaal, en was eigenlijk niet van plan om net als vorig jaar weer zo'n Jubega compilatie te maken, omdat de beelden niet zo duidelijk zijn als vorig jaar.

Maar aangezien ik zo veel vraag zie naar meerdere run's die ik op film heb, zal ik wel iets heel simpels compileren zodat jullie misschien tevreden kunnen worden gesteld :)

Ik heb zelf alleen geen webspace, maar kan misschien wel wat regelen, en anders moet iemand z'n msn maar ff pm'en en dan stuur ik et over msn...

Dan ga ik NU beginnen met bewerken ;) mzzzl

Project RR2 said:
117 Bert ipv Bart 116 Raimer ipv Rainier...

die friezen kennen egt NIET lezen :L

wtf zit je nou te fucken met friezen?
waarom ga je in hemels naam naar damwoude>?
blijf in je hok met je grote bek ofzo, alles een beetje af te kraken.
als je een bink bent organiseer je voor volgend jaar zelf wat :)

Funk_dm said:
wtf zit je nou te fucken met friezen?
waarom ga je in hemels naam naar damwoude>?
blijf in je hok met je grote bek ofzo, alles een beetje af te kraken.
als je een bink bent organiseer je voor volgend jaar zelf wat :)

Juist , die mensen proberen zo snel mogelijk al die gegevens in te voeren dat er nogal een hele hoop zijn , typfout is zo gemaakt ^^

MAYKEL_MK1 said:
keuring >>> :L

fantastisch ik had me balhoofd speling gefixt met ducktape
had geen uitlaat ophanging
geen voet steunen
mijn voor rem hapte als je te snel remde
mijn achterrem bleef hangen

mankeerde van alles aan, ik moets mijn achterrem fixen :p maar kreeg wel een goedkeurings papiertje :p

Funk_dm said:
geen voet steunen

mankeerde van alles aan, ik moets mijn achterrem fixen :p maar kreeg wel een goedkeurings papiertje :p

niet echt slim en veilig voor je medemens beter fix je alles goed inelkaar want in de tijd dat je die ducktape om je balhooft heb kun je hem ook goed vastzetten naar mijn mening...

mja die keuring is ook peace of koekje ze hebben mensen met meer kijk op zaken nodig naar mijn idee..

Funk_dm said:
geen voet steunen

Mjah, misschien had je dan beter niet mee kunnen rijden :X

Status
Not open for further replies.
Back