5 mei Jubbega foto/video en after-talk topic

Status
Not open for further replies.
Spasta said:
wat is daar mee dan? (is wel heel smal precies) :rolleyes:

Omdat het zo`n schijfje is; een Mountain bike schijfrem..

Shimano_XT_Disc.jpg

Tinne..

Tinne said:
Omdat het zo`n schijfje is; een Mountain bike schijfrem..

Shimano_XT_Disc.jpg

Tinne..

Wie weet... er lezen meer "grote" mensen mee, dan je denkt.... Wat allemaal in je nadeel uitpakt, omdat zij op de hoogte zijn van jouw vorderingen, en niet vica versa :L

Enrico@Sprinter said:
Project RR2: Was jij die gast op die zwarte nrg met MK pijp? Zoja dan was je al irritant aan het doen om 10 uur sochtends door over het grasveld te rijden en buiten de baan en zo.
ik was idd dat blauwe frame en k heb 1 rondje over t veld gereden om ff te testen maar dat was rond half 1. Ik zat me zelf ook wild te ergeren aan die kansloze die constant rondjes over t veld reden...(waaronder een SR met geschuurde kappen en een KRD(+puntje:P) uitlaat...)en een kerel met een roze puch reed ook de hele tijd over t veld achter ons...maja k d8 al laten wij maar de wijstten zijn:)

Ja die App met die geschuurde kappen was wel super irritant over het velddje aan het rijden...hmmm

...::: JWL TEAM DAMWOUDE :::...
*spam*
Mah Drag rijdt in damwoude!!!!!
4 JUNI DAMWOUDE

Last edited by a moderator:
Runner1987 said:
Als jij verder keek dan je neus lang is...zou je bedenken dat zon sprint een "walk-around-the-block" is voor zo'n schijf. Downhill ofzo(weet ik veel wat die bikers allemaal doen) is VEEL zwaarder. Met juiste remvoering (lees: geen malossi VastKlap) gaat zon ding gerust een seizoen of meer mee.

Japheth...

Eh..ligt wel aan het gewicht wat je meedraagt op je sprintertje

Enrico@Sprinter said:
Project RR2: Was jij die gast op die zwarte nrg met MK pijp? Zoja dan was je al irritant aan het doen om 10 uur sochtends door over het grasveld te rijden en buiten de baan en zo.

Die gasten waren onze buren. Een hoop met kansloos volk, dat alleen maar belachelijk bezig was... Beunhazen eerste klas en maar tof doen. Keihard bier zuipen, stond zelfs op een gegeven tegen hun eigen tent te kotsen, paupers.

BTW ik vernagelde daar mooi mijn runs eerste keer dacht ik dat het valse start was omdat z'n figuur op het einde stond te zwaaien en 2e keer wou dat klote ding nooit aan dus toen moest ik koud aan de start verschijnen best wel een beschaming voor die scooter (str nr. 124) want die heeft um daar al 2x gewonnen haha maarjah was mijn eerste keer 4 JUNI Damwoude I'll be Back :)

JWL TEAM DAMWOUDE

KrazieHansie said:
BTW ik vernagelde daar mooi mijn runs eerste keer dacht ik dat het valse start was omdat z'n figuur op het einde stond te zwaaien en 2e keer wou dat klote ding nooit aan dus toen moest ik koud aan de start verschijnen best wel een beschaming voor die scooter (str nr. 124) want die heeft um daar al 2x gewonnen haha maarjah was mijn eerste keer 4 JUNI Damwoude I'll be Back :)

JWL TEAM DAMWOUDE

Ga je dan niet met je dragster rijden @ damwoude?

wie reed er op die oranje aerox van brc? en waar reed deze jonge mee?ook forum lid?

Was me tegen stander

rs rullezzz said:
wie reed er op die oranje aerox van brc? en waar reed deze jonge mee?ook forum lid?

Was me tegen stander

Ik vroeg me ook al af wie dat was, niet actief op forum volgens mij...

Zijn rox was zeer netjes afgewerkt en kwam ook wel goed vooruit :)

ChecAeroX said:
Ga je dan niet met je dragster rijden @ damwoude?
Ik denk dat mijn baas daarop gaat haha dat gaat ook weer raar en Kale houw de bandage riempjes maar bij de hand hahaha :P

Status
Not open for further replies.
Back