This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

5 mei Jubbega foto/video en after-talk topic

Status
Not open for further replies.
Project RR2 said:
is dat die vader abraham?

en die bdh'te boer met ze manse brilletje op geef ik volgende keer ook een aai over de bol :L wat een nerd

Godverdomme man hou je ff in, het zijn allemaal vrijwilligers die daar de hele dag voor jullie stressen, rennen, regelen, vliegen en PROBEREN alles zo soepel mogelijk te laten verlopen........zonder die mensen geen sprint voor jouw, begrijp dat goed!!

Was dat nou net de run tegen mij die 7.2? Goed uitgedokterd dan 8)

Wat ik me nu dus nog steeds afvraag is wat verschil (sec.) betekent.
Is dit nou gewoon je reactie tijd, tijd tussen groen ligt en gas geven, of iets anders??

JusSeb said:
Waarom word die aerox dan precies een protest toegediend ? omdat hij toevallig een prijs tegenhoudt ?

Inderdaad. Anders was het zonde van het geld geweest. Daarnaast wil ik even melden, dat het protest niet door de nummer 4 is ingedient, dus dat het over belangenverstrengeling gaat, is totale ONZIN.

Nu ik de tijden bekijk, reed mijn scooter best flinke topsnelheden van 111.3 en 111.7 km/h. Best bizar eigenlijk.

Trouwens, ik wil Ant nog even feliciteren.. Ik was een beetje te druk met alles, en ben het vergeten :X. Dus als je denkt, wat een a-sociale kwast... ziehier mijn uitleg

ze kunnen mijn respect krijgen als ik dat ook terug krijg maar hij begint meteen te zeiken over diskwalificeren terwijl wij met alle goede bedoelingen het eerst netjes aan iemand hadden gevraagd en tja als iemand dan meteen zo'n grote bek begint te geven dan ga ik niet aardig blijven doen. want er waren al meer dingetjes voor gevallen, we komen aan en vragen waar mogen we staan? Zegt die kerel ja mag je zelf weten dus wij blij want we wilden bij het lint staan langs de baan, hebben we alles uitgepakt komt er iemand anders ja waar zijn jullie mee bezig er was gezegd dat je achteraan het veld aan moet sluiten. Dus wij btje mopperen en opgeschoven(er waren toen al wat meer) gaan we naast dat bussie van Romeo staan weer alles uitgepakt moeten we gvd weer de auto en de spullen 1 meter opschuiven! dus jullie begrijpen we waren al lichtelijk geïriteerd...

Raceroxie said:
Is dit nou gewoon je reactie tijd, tijd tussen groen ligt en gas geven, of iets anders??

"Verschil" is het verschil in tijd met de snelst gereden tijd van die run/heat.

Sander said:
Nu ik de tijden bekijk, reed mijn scooter best flinke topsnelheden van 111.3 en 111.7 km/h. Best bizar eigenlijk.

Ding ging idd vies hard om me heen, gelukkig net na de de fininsh })
maar goed dat het geen 160m is

Raceroxie said:

verschil met de snelste tijd mijn verschil was 0.661 sec vergeleken met de snelste van de 2de heat

jammer sdat ik niet tegen jouw moest maar heb je toch nog wel effe gesproken

Ik vind dat je niet kan / mag zeiken over de organisatie, ze doen het voor jullie en verdienen er geen cent aan........

Verder vind ik dat het elk jaar een grotere rotzooi wordt door de mentaliteit van de vooral jongere (scooter)deelnemers: grote bekken tegen de organisatie, continu niet luisteren naar de organisatie en een grote klerezooi achter laten. :|

Wij gingen redelijk als laatste weg, maar als je zag wat een klere zooi er lag, er was zelfs een compleet bankstel gedumpt, zoiets gaat er niet in bij mij....... :L

dames en heren
WHIELIEEE WAT KOMT ER TOCH EEN POWER UIT DE SCOOTER !!!!

shit zat wel goed vast hoor
heb een ander balhoofd systeem dan een normale scooter
zat alleen een speling op van een mm die ik heb opgevult met ducktape , was 1 minuut werk.

een nieuw busje draaien op een draaibank die ik niet heb gaat ook niet he.

verder was het ding best veilig voor mij en andere rijders.
wat betreft remmen: achterrem gebruik ik zo min mogelijk.
en voor rem moet je gewoon voorzichtig mee wezen

ok het was idd een rotzooi, maar eigenlijk moesten ze iedereen (deelnemers ) die het terrein opgaan een vuilniszak meegeven, want er waren HGEEN vuilnisbakken op het terrein :S
dat miste ik dus ook maar verder vond ik het goed geregelt,
was 1 keer bijna vechten 1 of andere aso was in de kabine vbij de start wou weg ofzow weet ik veel mocht niet grote bek blabla
werdt eraf gezet en vrienden sleurde m weg omdat die kerel een grote bek bleef houiden!!
me vader was ook het terrein ff af en mocht er niet meer o ivm scooters enz die er allemaal stonden en moet wachten tot 5 uur maja geebn probleem zoiets kan je van te vore wete
ik vond het geslaagd

het is ook zo moeilijk om je aan te passen aan de rest? lijkt me logisch dat je niet altijd de mooiste plek krijgt.
zal ook niet de laatste keer wezen dat je iets toegezegt krijgt en het later niet krijgt.
zal ook niet de laatste keer wezen dat een volwassen iemand een grote bek tegen jou heeft.
maar moet je dan gelijk alles afkraken je kop erbij laten hangen en een grote bek opzetten>?

Iedereen kreeg voor zover ik weet een zakje bij binnenkomst..

Project RR2: Was jij die gast op die zwarte nrg met MK pijp? Zoja dan was je al irritant aan het doen om 10 uur sochtends door over het grasveld te rijden en buiten de baan en zo.

Enrico@Sprinter said:
Iedereen kreeg voor zover ik weet een zakje bij binnenkomst..

Project RR2: Was jij die gast op die zwarte nrg met MK pijp? Zoja dan was je al irritant aan het doen om 10 uur sochtends door over het grasveld te rijden en buiten de baan en zo.

WAs blauw frame met mina en kundo pijp en reed niet irri over het veld

ik snap sowiezo al niet waarom iedereen zo irritant loopt te gassen e te scheuren daar , beter gewoon gaan lopen...

enrico wat voor mengsel rij jij wel niet man dat ding rookte de hele sprint baan.

en je tijd viel me een beetje tegen had toch wel verwacht dat je rond de 8 zou zitten

groeten

Status
Not open for further replies.