This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

5 mei Jubbega Brommersprint

Status
Not open for further replies.
Er is plek vrij voor de reserves heb nogal wat tegenslag gehad met afstellen dus krijg hem nooit op tijd klaar in 2 dagen tijd

Dhr Projectx17 said:
wij gaan half 6 weg uit opmeer

Gaat het nog goed komen dan met de scooter?
Zag er en beetje leeg uit vandaag @ de jager :X en werd ook niet aangewerkt?
Wat is er nu mis mee dan?

Naja heb vandaag nog effe gebankt kwam 17,8 pk uit goed genoeg voor jubbega, na jubbega ga ik voor damwoude hoop ik nog op een bank waar wel afgesteld kan worden

naja heb er zin in, hoop dat het lkker weer wordt

Iedereen uit Surhuisterveen en omstreken verzamelen om 10 uur bij de formido en surhuisterveen. Vanaf daar rijden we naar jubbega.

Ik ga op een katana

Groetjes Douwe

Vraagje:
Heeft misschien iemand nog 2 plekjes vrij O-), om mee te kunnen naar Jubbega?
Ik en een vriend willen graag gaan kijken, maar hebben helaas geen vervoer :'( .

Dus als iemand nog 2 pleksjes vrij heeft, en langs Maastricht komt .....O-)
(natuurlijk met benzine vergoeding *D ).

Dus laat maar iets weten via PM ofzo ...

Alvast bedankt.

Ciao InGo

die van mij loopt nu al alleen hij heeft afentoe een druppel water:X
morgen effe afstellen op de testbank denkik anders weet ik het ook niet meer of ik het red

adioz

zal rond een uur of 8 vertrekken uit het ALTIJD zonnige Heiloo, de gehele middag gewoon zon gehad, vanochtend 2 miezerbuitjes!

Ik ben nu ook met Sander bezig om zijn ding op en top (qua vermogen, want ding ziet er niet uit van dichtbij ) te kunnen presenteren. Ik heb er iig vertrouwen in...hij loopt goed })

ach ik heb het morgen pas echt druk

vanavond nog op jacht naar evo voetpakkingen (grr pepe parts waarom leveren jullie die gewoon binnen een week)

morgen alles opbouwen en afstellen

word dus een hell of a jop

groeten

ik ga morgen ff de laatste loodjes afstellen ben k net na 2km duwen met me andere scoot eindelijk op de plek waar we testen af en toe, starten...te veel lucht en dan geen schroevendraaier mee hebben natuurlijk 8P

rs rullezzz said:
Gaat het nog goed komen dan met de scooter?
Zag er en beetje leeg uit vandaag @ de jager :X en werd ook niet aangewerkt?
Wat is er nu mis mee dan?
hahaha ik zag em ook al staan zaterdag k vroeg me ook al af wat er mee ging gebeuren

Pronk said:
Ik ben nu ook met Sander bezig om zijn ding op en top (qua vermogen, want ding ziet er niet uit van dichtbij ) te kunnen presenteren. Ik heb er iig vertrouwen in...hij loopt goed })

Komt het topvermogen nu sneller?

Want dat brute 23 pk blokje van Roufs/EPC dat alle listgrafieken overtrof zal ook meedoen, onder een Runner dus in de gewone scooterklasse.

Joël said:
Want dat brute 23 pk blokje van Roufs/EPC dat alle listgrafieken overtrof zal ook meedoen, onder een Runner dus in de gewone scooterklasse.

Zip blok onder runner ?

Status
Not open for further replies.