This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

5 mei Jubbega Brommersprint

Status
Not open for further replies.
Iemand die weet of er een station vlakbij is? zoja tell me.. en of er een lijnbus vanaf t station heen gaat ofzo..?

cunoh said:
Iemand die weet of er een station vlakbij is? zoja tell me.. en of er een lijnbus vanaf t station heen gaat ofzo..?

staat ook allemaal in vorige pages, trein h,veen en dan lijn 15 jubbega.
En dan is het een kwestie van goed luisteren waar het geluid vandaan komt

VespaTuning said:
misschien domme vraag maar moet je ook entree geld betalen als bezoeker.

OMG, als je nou eveen, heeeeel even terug leest staat dat er.
Sommige mensen moeten gewoon het topic doorlezen, en niet in het wilde weg gaan vragen.

En ja het is 3 EURO als bezoeker.

Wij gaan 7.30 weg uit nieuwegein, dan zijn we er ongeveer om 9.30!

FF vraagje tussendoor, als ik het goed begrijp moet je je scooter op een groot grasveld zetten wat verder is afgesloten voor bezoekers, maar mag je wel 2 monteurs meenemen toch??
Maar mag je ook echt een plekje voor jezelf maken, b.v. partytent opzetten met zeil eronder om evt. te sleutelen en dan auto+aanhanger ernaast.
Of moet je je auto weer ergens anders neerzetten.
En dat van die 2 monteurs (dacht dat ergens gelzen te hebben) wij gaan er dus met z'n vieren naar toe zouden ze moeilijk gaan doen als je ipv 3man(rijder+2monteurs) met 4man dat terrein op wilt. Wel betalen uiteraard.

Alleen het voertuig waarin je scooter staat bv bus of auto met aanhanger mag op het terrein. Grasveld is niet afgesloten voor bezoekers. En 1 rijder + 1 monteur mogen gratis naar binnen na ontvangst van een polsbandje, de rest betaald gewoon 3 eppo entree.

Vraagje:

Op de routeplanner geeft hij 2x Jubbega aan , en op de site staat ook niet precies waar het is.

Hij geeft Jubbega Herenveen aan en Jubbega Opermeer oid?

Ik neem aan dat het Vlakbij Herenveen zal liggen , maar voor de zekerheid :W

Doe het op postcode :
Elk jaar Hemelvaartsdag op de P.W. Janssenweg (postcode 8411XS)

RemcoV said:
Vraagje:

Op de routeplanner geeft hij 2x Jubbega aan , en op de site staat ook niet precies waar het is.

RemcoV said:
Vraagje:

ja klopt jubbega, Heerenveen.

anders kijk je op www.bruggen.nl daar is het vlak bij in de buurt :*

hopelijk zal t weer wel een beetje mee zitten, nu regent het iig nog erg.
laten we het beste hopen, ik had gehoord dat voor donderdag zwaar bewolkt was schijnbaar, kans op regen

Status
Not open for further replies.