cunoh said:Iemand die weet of er een station vlakbij is? zoja tell me.. en of er een lijnbus vanaf t station heen gaat ofzo..?
VespaTuning said:misschien domme vraag maar moet je ook entree geld betalen als bezoeker.
Raceroxie said:Wij gaan 7.30 weg uit nieuwegein, dan zijn we er ongeveer om 9.30!
FF vraagje tussendoor, als ik het goed begrijp moet je je scooter op een groot grasveld zetten wat verder is afgesloten voor bezoekers, maar mag je wel 2 monteurs meenemen toch??
Maar mag je ook echt een plekje voor jezelf maken, b.v. partytent opzetten met zeil eronder om evt. te sleutelen en dan auto+aanhanger ernaast.
Of moet je je auto weer ergens anders neerzetten.
En dat van die 2 monteurs (dacht dat ergens gelzen te hebben) wij gaan er dus met z'n vieren naar toe zouden ze moeilijk gaan doen als je ipv 3man(rijder+2monteurs) met 4man dat terrein op wilt. Wel betalen uiteraard.
RemcoV said:Vraagje:
Op de routeplanner geeft hij 2x Jubbega aan , en op de site staat ook niet precies waar het is.
Hij geeft Jubbega Herenveen aan en Jubbega Opermeer oid?
Ik neem aan dat het Vlakbij Herenveen zal liggen , maar voor de zekerheid :W
RemcoV said:Vraagje:
Op de routeplanner geeft hij 2x Jubbega aan , en op de site staat ook niet precies waar het is.
Hij geeft Jubbega Herenveen aan en Jubbega Opermeer oid?
Ik neem aan dat het Vlakbij Herenveen zal liggen , maar voor de zekerheid :W