This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

5 mei Jubbega Brommersprint

Status
Not open for further replies.
12:00 is officeel start, maar de eindtijd is nooit te zeggen.

Tevens is de monteur gratis toch ? of was dat hier niet zo ?

JusSeb said:
12:00 is officeel start, maar de eindtijd is nooit te zeggen.

Tevens is de monteur gratis toch ? of was dat hier niet zo ?
degene die bij je in de auto zit komt zo het terrein op

roderunner19 said:
reactie tijd valt er ook onder he
al geoefend op dat factor?

Hoezo?

Ik reed vorig jaar ook 7.8 sec.. +ralf+

(dat wil natuurlijk niet zeggen, dat er niets aan gedaan is/word -:- )

JusSeb said:
die krijgen het vermogen gewoon niet goed op de weg.

Ideale Pkaas moet je denk ik bij de 20/21 pk zoeken.

Dan ga jij nog raar opkijken -:-

Ik ben igg zo goed als klaar voor Jubbega. Verder weet ik dat ik geen brute tijd ga rijden ivm gewicht. Dus ik ga gewoon lekker knallen daar en snel aan de slag voor de volgende meeting.

het word voor mij ook allemaal krapjes... ga straks op vakantie en kom woensdag middag weer terug, heb dus nog maar 1 middag, en moet nog heel wat kleine dingetjes doen... dan richt ik me maar op damwoude

Ja zoiets , moet je nog wel ff een beetje fluor verf meenemen, geloof dat ze dat er ook nog opspuiten

Ik kom ook kijken.. ik ga met de auto.. hoe is het parkeren geregeld? of waar kan het makkelijk... enz enz?!
Mensen zonder vervoer uit regio Waddinxveen moeten maar ff pm-en want grote kans dat je mee kan hobbelen met mij...
Mja hoop op mooi weer.. snelle tijden.. en veel fun!

Ralf said:
Hallo, tis een fries boerenkutdorp, net of ze daar betaald parkeren hebben?
:X

njah het is die dag een en al drukte, je hoeft echt niet een kaartje op je raam te plakken oid :+

Is het eigenlijk zo dat de wedstrijden stilgelegd/ afgelast worden als het regent of gaan ze gewoon door?

naar een andere datum verplaatsen ofzo:S
want met regen rijden is het gevaarlijker en dan zijn de tijden er ook minder om
+ minder opkomst denkik

adioz

JusSeb said:
die krijgen het vermogen gewoon niet goed op de weg.

Ideale Pkaas moet je denk ik bij de 20/21 pk zoeken.

Met een frame ben je juist in staat meer vermogen op de weg te zetten dan met een scooter, alleen is de beperking de grip van het achterwiel.
Tot de 30 km/h zal het weinig zin hebben om pakweg 20 pk op het achterwiel te zetten, maar naarmate de snelheid toeneemt kun je ook meer vermogen kwijt. Dingen die je kan regelen met o.a. de vertanding, vario- en koppelingafstellingen.
Ik heb overigens een zeer sterk vermoeden dat de brabanders een grote inspraak gaan maken op het podium, want praktisch alle 2fast rijders komen uit het zuiden!

Wie heeft er nog een brabantse vlag?

Status
Not open for further replies.