3 doden zeewolde

Idd de namen waren niet nodig geweest snap ook wel dat iedereen wil weten wie het waren. Maar wat ash zegt geeft ze wat privacy. En voor de ouders gecondoleerd en uit dit forum blijkt wel dat er snel iets moet gebeuren aan de dijk want het is s ' avonds geen pretje en wat er werd gezegd dat je midden op het fietspad blijft rijden dat doe je echt. Dus weet precies wat er gebeurd is.
 
AscH said:
Nee

En PeteRs, waarom gun je ze geen privacy :|

Ik gun ze privacy, ik had ook de achternaam erbij kunnen zette... Alsof het mijn bedoeling is hun "privacy" te schenden:s Ik informeer gewoon even hier de geintereseerden.
 
Die dijk is misschien 5 a 6 kilometer lang, ookal regent het dan en zie je niet zoveel, 30 rijden terwijl je een goede scooter hebt die harder kan, dat doet vrijwel niemand in de praktijk ...
 
kilianrox said:
En voor de ouders gecondoleerd en uit dit forum blijkt wel dat er snel iets moet gebeuren aan de dijk

m'n medeleven voor ouders en nabestaanden. nog een heel leven voor hun..
echt niet te geloven dit.
btw kilianrox, er moeten vaak eerst doden vallen voordat er wat aan gevaarlijke wegen/situaties gedaan wordt. tenminste, das bij ons wel vaak.. :| bastards.
 
Kzag het net op het nieuws :eek: 2 scooters zie je liggen en een paar lakens ;(

Te erg gewoon..... Gecondoleerd familie kennissen.... e.d
 
damn zag het op het nieuws, zag er heftig uit helemaal totall ed :(
kut dat dit is gebeurt, ik geef mn medeleven aan iedereen die deze mensen heeft gekent........
 
ik hoorde het op de radio tijdens het nachtvissen. Echt te erg ... de oorzaak van het ongeval zullen we nooit achter komen tenzij er iemand getuigen was van het ongeval..

als het overzichtelijk was en ruimte genoeg bood voor 2 richting verkeer dan was 1 van de partij fout bezig..

dus laat dit een waarschuwing zijn voor alle rijders in nederland rij verantwoordelijk

dit soort negatieve publiciteit zal ons nooit goed doen... Bij de overheid/verzekerings maatschappijen.

mijn condoleance aan alle familie leden en bekende van de personen die betrokken waren bij het ongeval.
 
"Volgens hem heeft niemand het ongeluk direct zien gebeuren. Een automobilist die later langsreed, deed melding bij de politie. De drie waren toen al overleden."

Wie weet hoelang die jongens daar - nog in leven - gelegen hebben. Echt erg. Krijg naar gevoel van dit soort berichten. 15/16/17 jaar. Damn.

dat pad op die foto, man daar zie je 'snachts niks, al heb je xenon op je scooter. En die paaltjes zo dicht langs de weg, die zijn pas gevaarlijk.

Scooterdiscussie zal nu ook wel losbarsten (weer) (in Den Haag)

Nu hoop ik niet dat straks achteraf blijkt dat ze zo dronken als een tor op die scooter hebben gereden.
Maar dat is gissen, dus ik wacht de verdere berichtgeving nog af.
 
Jeremy & Stefan Zijn Overleden Gisteravond. Ze waren betrokken bij het scooter ongeluk. Ze zaten allebei bij mij op school. In Harderwijk
 
Folkert@MinaRally said:
"
Nu hoop ik niet dat straks achteraf blijkt dat ze zo dronken als een tor op die scooter hebben gereden.
Maar dat is gissen, dus ik wacht de verdere berichtgeving nog af.

Op het nieuws zeiden ze dat ze dat niet gingen onderzoeken omdat ze toch al overleden waren.
Verder zeiden ze nu weer dat het droog en helder was. Dat is volgens mij ook waar omdat toen ik erlangs kwam (zo'n 3 kwartier nadat het gebeurt was) het pas licht begon te miezeren, daarna heeft het wel hard geregend.
 
idd, in het nieuws zij zo'n homowout: het is een breed genoegen weg, het was droog weer, en er was goed zicht :| yeah right. op het einde hadden die gasten toch als conclusie gegeven: waarschijnlijk reden de scooters veels te hard. er was waarschijnlijk geen sprake van een wedstrijd :|. We worden weer eens genadeeld zoals gewoonlijk....
 
Yamaha Jog said:
Er was waarschijnlijk geen sprake van een wedstrijd :|. We worden weer eens genadeeld zoals gewoonlijk....

Natuurlijk was er geen sprake van een wedstrijd. De jongen die uit Zeewolde komt, kwam uit z'n werk. :|
 
Back
Top