3 doden zeewolde

Zou er misschien enig drank in het spel zijn, omdat het zaterdagavond (uitgaan) om half 3 gebeurde?

voor de rest vind ik dit echt te erg idd....
 
Zelf heb ik ook bijna een keer een ongeluk hehad op de dijk. Ik kwam terug van mijn werk bij een restaurant in Putten. Het was donker en er reden meerdere fietsers zonder licht kon ze nog net ontwijken en ik knalde met mijn arm tegen de zijne aan, kon net op de been blijven en heb hem daarna flink uitgescholden. De keren daarna ben ik 's nachts over de weg gereden omdat ik niet een herhaling wilde en dat het daarbij wel anders zou aflopen.

De namen die nu de ronde doen ken ik 1 iemand van en heb er een paar keer mee samengewerkt.
 
Yamaha Jog said:
Zou er misschien enig drank in het spel zijn, omdat het zaterdagavond (uitgaan) om half 3 gebeurde?

voor de rest vind ik dit echt te erg idd....

Om te gaan speculeren vind ik wel erg vroeg.


@ Ralf: Inderdaad het moet een stuk overzichterlijker worden. Het is al wel een rechte weg met 1 bocht en dan weer een rechte weg. maar toch onoverzichtelijk.
 
ik hoor net de namen van die jongens en ik ken die jongen van de neos van de basis-school.... ik wil de iedereen sterkte wensen die een van deze jongens kent.. dit is echt kut gewoon.
 
Wat een losers bij fok.nl :L

Meteen generaliseren met ze allen stelletje wannabee volwassenen daaro.
Ze hadden natuurlijk geen helm op ze reden opgevoerd ze zijn roekeloos...bla bla....!
Jonge die gasten zijn echt kansloos het is gewoon een kut punt om op te rijden.
Voordat ze gaan speculeren beter eerst de waarheid afwachten ipv lame te gaan reply'en hebben die gasten helemaal geen respect voor familie/vrienden ofzo?
Ik kan me echt ergeren aan die trieste lui :L:L
 
AscH said:
Om te gaan speculeren vind ik wel erg vroeg.


@ Ralf: Inderdaad het moet een stuk overzichterlijker worden. Het is al wel een rechte weg met 1 bocht en dan weer een rechte weg. maar toch onoverzichtelijk.


nee sorry, ik dacht al dat ik vrij "grof" zou overkomen maar dat is helemaal niet me bedoeling. Ik dacht er alleen bij na. vind het zelf net zo klote als jullie hoor....
 
Ja egt te erug dit, maar overal lees je dat het slecht weer was, maar dat vond ik nou toch wel meevallen vannacht...
Maar ik ben benieuwd naar het hele verhaal hoe het is gebeurd...
 
Ja maar op een donkere dijk.. naast het water.. dan weet je het maar nooit.

peteRS said:
Ja egt te erug dit, maar overal lees je dat het slecht weer was, maar dat vond ik nou toch wel meevallen vannacht...
Maar ik ben benieuwd naar het hele verhaal hoe het is gebeurd...
 
De politie weet nog niets over de oorzaak van het ongeval. Het fietspad is breed, heeft een onderbroken middenstreep en er is geen begroeiing. Beide bromfietsen voerden verlichting en de weg is recht en goed te overzien. De drie droegen allen een helm.


Yeah right...het is een smal kut pad met planten aan de zijkant! :(
 
Back
Top